«1...2728293031...33» Új üzenet

Moderátor
8 éve
A játék bármekkorát, hardveres limit lehet.

Moderátor
8 éve
2048ig simán elmehetsz addig általában mindig jó.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz

Moderátor
8 éve

Felhasználó
8 éve
Ha a játékba akarok modelt rakni, ahhoz mi a legalkalmasabb modellező program?
QEFPCUtvAwMGVggYEgVQ
QE9ACUtvAwMAAlNPQgVQ
Stickman_Warfare_2012.12.14._13-56-22_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
getbanner.php?n=Zsolt35
Untitlsssed_1_copy.jpg

Moderátor
8 éve
Amit a legjobban tudsz használni.
Én a Cinema 4D-t tudom a legjobban és az felel meg leginkább az észjárásomnak. Ha van lehetőséged rá, próbáld ki.
Ingyenes téren a Blender és Wings 3d a favorit, esetleg a Maya.
http://stickman.hu/forum/Modellek/Programok

Felhasználó
8 éve
Próbáld ki a ZBrusht. Egyszerű használni, nem is tudom hol úgy volt torrentben, hogy tutorial videókkal együtt... Hasonló a mayához, de sokkal de sokkal kevesebbet eszik és gyengébb gépek is elviszik, viszont van annyira látványos mint egy maya.

Moderátor
8 éve
http://stickman.hu/modok/leiras
Beleraktam a script rendszer leírásához tartozó linket.
Valamiért angol a leírás.

Adminisztrátor
7 éve
DeathRun ALPHA

Nem rakom fel modokhoz, mert egesz stick mappa, es az >8mb.
Letoltes

Leiras:
Fuss keresztul az akadalypalyan ugy, hogy nem vagnak keresztbe a fureszek. Minel gyorsabban megy, annal jobb! Jelzem ez az elso verzio, csak erdeklodok, hogy van-e erdeklodes tobb ilyen mod irant? Ha igen, kesobb lehetne BSC++ ilyenekkel meg mozgo platformokkal, falramaszassal es hasonlo.

/!\FONTOS/!\ A beallitasokat, foleg grafikat ne allitsatok at, mert ugy lehet, hogy nem latszanak a cuccok.
Ja igen, technek nem lehet lenni, hogy ne legyen griefeles. Aki tech azt kibassza.

Kep:
kHmy7J8.png

Legutóbb szerkesztve Banán által


Felhasználó
7 éve
DeathRun ALPHA
Letoltes
yay stickman platformer mód :D majd kipróbálom :9
F

Adminisztrátor
7 éve
Ja amugy, tokre elfelejtettem, de a DeathRunos stick mappaban levo exe fel van keszitve (tobbek kozt) olyan scriptelesi lehetosegekre, hogy barki csinalhat sajat ilyen mozgo propos cuccost, csak nem lesz szilardsaguk, vagy olyasmi.

Data mappaban stuff.jsonban:
"propneve":
{
"model":"propmodellje.x",
"materials":[
{
"diffuse" : "proptexturaja.jpg",
"specHardness" : 10,
"specIntensity" : 1.3
}
],
"position" : [
{
"x": POZICIOX,
"y": POZICIOY,
"z": POZICIOZ,
"rot" : ELFORGATASY,
"scale" : MERET,
"light" : 1,
"deadly": HALALOS(1 vagy 0),
"name" : "AZONOSITO",
"invisible" : LATHASOAG(1 vagy 0),
"speed": SEBESSEG(0.005 a fureszlapoke)
"startx": KEZDOPOZICIOX,
"starty": KEZDOPOZICIOY,
"startz": KEZDOPOZICIOZ,
"finishx": CELPOZICIOX,
"finishy": CELPOZICIOY,
"finishz": CELPOZICIOZ,
"moveon":"TENGELY(x vagy y vagy z)"
}
]
}

Igy lehet propot mozgattatni. Meret 1.5 a fureszlapokra, de mindig 7 egyseg (1 meter) sugaru korben van utkozes, mindegy hogy nez ki a modell. Ez van. A "propneve" "cube" legyen hogy siman mozogjon, "buzzsaw" hogy mozogjon es forogjon is. Egyszerre csak egy tengelyen lehet mozgatni, kezdo es cel poziciok kozt, ha eleri a celt elorol kezdi.

A tobbi dolgot le lehet lesni a modban levo stuff.json-bol.

Aztan csak kreativan!
«1...2728293031...33»