Felhasználó
|
Hogy fordítsam le, pascal ban van ilyen lehetőség vagy tortoise svn ben? Vagy egyikben sem? De a neten azt írták van a pascalnak compiler része? VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Moderátor
|
Szerintem egy ideig még ne foglalkozz forráskód átírásával, amíg nem szerzel minimális programozási tudást.
[15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
|
Felhasználó
|
Ugye nem várod el, hogy amit mi 10 év alatt megtanultunk, azt neked 2 üzenetben elmondjuk? Ha programozó akarsz lenni, tanuld meg a dolgokat, ha nem, akkor ne foglalkozz ezzel. A delphi-t pedig jó lenne nem összekeverni a pascal-lal, se az svn-nel, mert ahhoz végleg semmi köze.
|
Moderátor
|
Ajánlatom: állapítsd meg a gun fegyverek golyójának pontos színét, ha sikerül, elmagyarázom a fordítást.
|
Felhasználó
|
Hülye vagy. Tőlem több segítséget nem kapsz.
|
Felhasználó
|
Eddig se sokat kaptam a sok kritikán kívül, azt nagyon szépen köszönöm, hogy az svn kezelőt elmondtad.
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Moderátor
|
Ha 10 év kell a stickmanhez (amit kétlek mert admin 1 évvel ezelőtt mondta,hogy 8 éve programozik) akkor a Call Of Duty Black Ops 2-höz (ami kb. 100-szor jobb játék a stickmannél) hány év kellett?
Egy kis matek fejtörő, a végeredményt vessétek össze a világ legidősebb emberével, és meg fogtok lepődni... Kár, hogy azt az apró információt felejted el, hogy míg a stickmanen 5-10 ember dolgozott, addig a Black Ops 2-n ennyien. Matek fejtörő, vesd össze a stickman és a Black Ops 2 stábjának létszámbeli különbségét az ég és a föld közötti különbséggel, majd utóbbit megint vesd össze a két játék fejlesztési költségeinek a különbségével. Meg fogsz lepődni. Hja, és a stick 2006 dec. végén jelent meg először, amire aligha lehet még mondani, hogy 10 éve volt. Miből állt volna megírni 2 sorban azt, hogy pascalban megnyitod, aztán rákattintasz a compile-re.
Semmibe, mert a játék Delphiben íródott. Ha nem értek a programozáshoz, hogy állapítsam meg a golyó színét?
Ha nem értesz a programozáshoz, akkor minek kérdezel programozással kapcsolatos kérdéseket, ahelyett hogy megtanulnál? Ja tényleg, mert azt már nem lehet böfögésszerűen megoldani. Még mindig azt mondom, hogy ne akarj a témával foglalkozni. Legutóbb szerkesztve Mark által [15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
|
Felhasználó
|
Látjátok ez egy remek frappáns válasz volt a bo2 témát most nincs kedvem kiszámolni, inkább compile-zek a delphi-ben!
Szép volt, de a kedvemet nem vetted el! VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Felhasználó
|
Jó, akkor most megfogalmazom értelmes ember módjára:
1. Abban biztos vagyok, hogy a fegyverek paraméterei a "fegyverek.pas" fájlban található. 2. Abban is biztos vagyok, hogy az "M4A1" résznél lesz. 3. Abban nem vagyok biztos, de valószínűnek tartom, hogy "ARGB (111, 111, 111)" formában lesz megadva. A kedves szeretetre méltó moderátorok illedelmesen 7NAPKI%/=SZOTTROHADTBÜNTETÉSREÍTÉLTEK!!! Ezért nem fogok tudni a leveledre válaszolni, csak ezt az üzenetet tudom szerkeszteni, így kommunikálok, még 3 nap van a büntiből, addig küldd meg levélben az e-mail címed, én meg vissza küldöm az enyémet (nem írom ki ide mert nem akarom, hogy mindenki lássa) Várom leveled dolgozom az exe-n. Na szereztem egy kis delphi alapismeretet! Csináltam néhány jó kis programot, megbarátkoztam a .pas fájlok szerkezetével, és remekül haladok! A stickman-nel, nem jutottam semmire, csak úgy gondolom, hogy a sok file úgy fog össze állni egy exe-vé, hogy a stickman.dpr-t compile-zem, és igényelni fogja a többi fájlt. A baj csak az, hogy a .dcu-k nincsenek meg, és azt tudom, hogy általában a .pas-ból generálja, de a .pas-ok közt nincs olyan nevű ami kell neki! Ha ajánlotok egy online tárhelyet ahova rar-t vagy exe-t föltölthetek szívesen megmutatom! A .dcu kérdésre meg várom válaszotok! Legutóbb szerkesztve által VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Moderátor
|
Nem nyert
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Idézet