Moderátor
|
A játék bármekkorát, hardveres limit lehet.
|
Moderátor
|
2048ig simán elmehetsz addig általában mindig jó.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Moderátor
|
|
Felhasználó
|
Ha a játékba akarok modelt rakni, ahhoz mi a legalkalmasabb modellező program?
|
Moderátor
|
Amit a legjobban tudsz használni.
Én a Cinema 4D-t tudom a legjobban és az felel meg leginkább az észjárásomnak. Ha van lehetőséged rá, próbáld ki. Ingyenes téren a Blender és Wings 3d a favorit, esetleg a Maya. http://stickman.hu/forum/Modellek/Programok |
Felhasználó
|
Próbáld ki a ZBrusht. Egyszerű használni, nem is tudom hol úgy volt torrentben, hogy tutorial videókkal együtt... Hasonló a mayához, de sokkal de sokkal kevesebbet eszik és gyengébb gépek is elviszik, viszont van annyira látványos mint egy maya.
|
Moderátor
|
http://stickman.hu/modok/leiras
Beleraktam a script rendszer leírásához tartozó linket. Valamiért angol a leírás. |
Adminisztrátor
|
DeathRun ALPHA
Nem rakom fel modokhoz, mert egesz stick mappa, es az >8mb. Letoltes Leiras: Fuss keresztul az akadalypalyan ugy, hogy nem vagnak keresztbe a fureszek. Minel gyorsabban megy, annal jobb! Jelzem ez az elso verzio, csak erdeklodok, hogy van-e erdeklodes tobb ilyen mod irant? Ha igen, kesobb lehetne BSC++ ilyenekkel meg mozgo platformokkal, falramaszassal es hasonlo. /!\FONTOS/!\ A beallitasokat, foleg grafikat ne allitsatok at, mert ugy lehet, hogy nem latszanak a cuccok. Ja igen, technek nem lehet lenni, hogy ne legyen griefeles. Aki tech azt kibassza. Kep: Legutóbb szerkesztve Banán által Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Felhasználó
|
DeathRun ALPHA
Letoltes F
|
Adminisztrátor
|
Ja amugy, tokre elfelejtettem, de a DeathRunos stick mappaban levo exe fel van keszitve (tobbek kozt) olyan scriptelesi lehetosegekre, hogy barki csinalhat sajat ilyen mozgo propos cuccost, csak nem lesz szilardsaguk, vagy olyasmi.
Data mappaban stuff.jsonban: "propneve": { "model":"propmodellje.x", "materials":[ { "diffuse" : "proptexturaja.jpg", "specHardness" : 10, "specIntensity" : 1.3 } ], "position" : [ { "x": POZICIOX, "y": POZICIOY, "z": POZICIOZ, "rot" : ELFORGATASY, "scale" : MERET, "light" : 1, "deadly": HALALOS(1 vagy 0), "name" : "AZONOSITO", "invisible" : LATHASOAG(1 vagy 0), "speed": SEBESSEG(0.005 a fureszlapoke) "startx": KEZDOPOZICIOX, "starty": KEZDOPOZICIOY, "startz": KEZDOPOZICIOZ, "finishx": CELPOZICIOX, "finishy": CELPOZICIOY, "finishz": CELPOZICIOZ, "moveon":"TENGELY(x vagy y vagy z)" } ] } Igy lehet propot mozgattatni. Meret 1.5 a fureszlapokra, de mindig 7 egyseg (1 meter) sugaru korben van utkozes, mindegy hogy nez ki a modell. Ez van. A "propneve" "cube" legyen hogy siman mozogjon, "buzzsaw" hogy mozogjon es forogjon is. Egyszerre csak egy tengelyen lehet mozgatni, kezdo es cel poziciok kozt, ha eleri a celt elorol kezdi. A tobbi dolgot le lehet lesni a modban levo stuff.json-bol. Aztan csak kreativan! Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Idézet