«1...2930313233» Új üzenet

Adminisztrátor
7 éve
Javitottam/atirtam par dolgot, illetve hozzaadtam a tereptargyakat. Egyelore csak barna kockak, de lehet boviteni. Tervezek portalokat is lerakni, mert az milyen vicces lesz mar.
Galeria: http://imgur.com/a/VDbth
Letoltes: https://www.dropbox.com/s/ngpiapnaoueu57v/StickmanRIFT2.zip?dl=0

A stuff.json vegeben van a riftgeneralas szabaly cuccos. Ott at lehet irni true-false amit az ember akar, hogy legyen/ne legyen. Cover szama az, hogy hany szazelekban legyenek jelen tereptargyak.
Egyelore 7 "jatekmod" van.
Columns - Az elemek mindegyike 1 darab kocka.
Blocks - Folyosok 2*2-es blokkokkal.
Chaos - Az elemek mindenfele tengelyen valo elmozgatasa.
Deep - A palya felig a vizvonal alatt van.
Highrise - Az elemek 2* olyan magasak.
Paintball - Az elemek 0.65* olyan magasak.
Diet - Az elemek 0.75* olyan szelesek/vastagok.
Legoland - Minden elem mas magassagu. [nem mukodik]

Initializing hibanal csak ujra kell inditani. Cannot load cub1 hibanal torolni kell a rift.txt-t es ujrainditani.

Felhasználó
7 éve
Ezek a 3x3-as cubeok propok vagy egy előre lemodellezett kockát illeszt be? Illetve a propos mod készítő csomagoddal használod vagy magadnak írod át a kódot?
“But I don’t want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can’t help that," said the Cat: "we’re all mad here. I’m mad. You’re mad."
"How do you know I’m mad?" said Alice.
"You must be," said the Cat, or you wouldn’t have come here.”

Adminisztrátor
7 éve
16114535_952857381510921_5327219853018286876_n.jpg?oh=a1f86df8bd3987dbe899d1b082b27a88&oe=590A3DAE

Remelem megjeleniti a kepet. Ezek az elore modellezett alakzatok, amikbol egy rift epul fel. Modellek, mint a jatek rendes epuletei. Azert volt eleinte tobb nehezsegem, es a legtobb bug is azert letezik, mert generalas utan a jtekban levo modellek listajahoz adom hozza ezeket. Igy a jatekkal szamoltatok arnyekokat, utkozest, ilyesmit.

Propos cuccok egyelore egyaltalan nincsenek benne, ket okkal. Egyreszt a propok kliens oldalu dolgok, vagyis ha van egy mozgathato kocka, es odebb rakod, a masik jatekosnak a sajat kockaja ugyanott marad, de nem latjatok egymaset. Igy ha mozgathato es szilard a kocka, a jatekosok csunyan repkednenek. Ellenben a rift mod nem cwmap hanem rpg reszet valahogy single playerre akarom csinalni, mert a mobok propok lesznek.

Ezert is majd a propos mod csomagot nagyon kiakarom scriptekkel egesziteni. Akar skillek is, vagy ilyesmi*. Ezt meg nem annyira gondoltam vegig, mert messzebb van.

Amugy a CWmap mod reszhez is lehetne propokat hasznalni, powerup/boost formajaban.

Szerk.:
*: Jah, ugyertem nem kifejezetten ezekhez csinalok scriptes parancsokat, hanem olyan rendszert, amivel mar lehet skillnek nevezheto dolgokat. Peldaul mar van a key bind parancs, amivel mondjuk 1-es gombra rakok egy triggert egy masik scriptre. Abban a scriptben peldaul lehetne idozites, hogy mikor lehet ujra aktivalni, es befolyasolhatja peldaul a fegyver tuzelesi erejet. Eztuobbi ket dolog, a cooldown es jatek tulajdonsagainak manipulacioja lenne az, amire uj script parancsokat irok a mod csomagban.

Legutóbb szerkesztve Banán által


Adminisztrátor
7 éve
Kirakom ide is: Tutorialok modolashoz.

Adminisztrátor
7 éve
Fene bele, hogy mar megint triplaposztolok.

https://www.youtube.com/watch?v=mqAfCKcrm9g
Turret propok. Kovetkezo BSC fasza lesz ahogy erzem. :)

Felhasználó
7 éve
Dropbox linket légyszi rakj ki, meg akarom nézni a stuff.json-t. Facebbokra nem tudok menni a csoportba, olyanom nincsen.

Legutóbb szerkesztve Chaosfang által

“But I don’t want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can’t help that," said the Cat: "we’re all mad here. I’m mad. You’re mad."
"How do you know I’m mad?" said Alice.
"You must be," said the Cat, or you wouldn’t have come here.”

Adminisztrátor
7 éve
http://pastebin.com/6sK0AiuU

Tessek. Ez az egesz developement stuff.jsonom . Benne van fishing, propok, animaciok, scriptek, minden.

Szerk.: Mozgo prop nincs benne. Az mondjuk ilyen:
"position" : [
{
"x": -314.58, "y": 12.00, "z": -221.23,
"rot" : 0,
"scale" : 1.5,
"light" : 1,
"deadly":1,
"name" : "saw1",
"invisible" : 0,
"speed":0.05
"startx": -314.58,
"starty": 12.00,
"startz": -221.23,
"finishx": -322.10,
"finishy": 12.00,
"finishz": -221.23,
"moveon":"x",
},

Legutóbb szerkesztve Banán által


Adminisztrátor
7 éve
Megint duplaposzt, fuchyeah. Valaki mas is kezdjen mar el modolni.

Mindenesetre: http://imgur.com/a/H7fOv

Elkezdtem a mobgeneralast hozzaadni a riftgeneralashoz. A mobok elete, merete, hatosugara viszonylagosan random, igy nem mind igyanaz. A kepeken a piros szamok a mobok HP erteke, mindig annak a mobnak irja ki amit legutobb meglott a jatekos.

Felhasználó
7 éve
Jelentem ma este elkezdem a modolást tanulmányozni! ;)
getbanner.php?n=Emerald13

Adminisztrátor
7 éve
Es ezt miert kell bejelenteni?
«1...2930313233»