Adminisztrátor
|
Javitottam/atirtam par dolgot, illetve hozzaadtam a tereptargyakat. Egyelore csak barna kockak, de lehet boviteni. Tervezek portalokat is lerakni, mert az milyen vicces lesz mar.
Galeria: http://imgur.com/a/VDbth Letoltes: https://www.dropbox.com/s/ngpiapnaoueu57v/StickmanRIFT2.zip?dl=0 A stuff.json vegeben van a riftgeneralas szabaly cuccos. Ott at lehet irni true-false amit az ember akar, hogy legyen/ne legyen. Cover szama az, hogy hany szazelekban legyenek jelen tereptargyak. Egyelore 7 "jatekmod" van. Columns - Az elemek mindegyike 1 darab kocka. Blocks - Folyosok 2*2-es blokkokkal. Chaos - Az elemek mindenfele tengelyen valo elmozgatasa. Deep - A palya felig a vizvonal alatt van. Highrise - Az elemek 2* olyan magasak. Paintball - Az elemek 0.65* olyan magasak. Diet - Az elemek 0.75* olyan szelesek/vastagok. Legoland - Minden elem mas magassagu. [nem mukodik] Initializing hibanal csak ujra kell inditani. Cannot load cub1 hibanal torolni kell a rift.txt-t es ujrainditani. Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Felhasználó
|
Ezek a 3x3-as cubeok propok vagy egy előre lemodellezett kockát illeszt be? Illetve a propos mod készítő csomagoddal használod vagy magadnak írod át a kódot?
“But I don’t want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can’t help that," said the Cat: "we’re all mad here. I’m mad. You’re mad." "How do you know I’m mad?" said Alice. "You must be," said the Cat, or you wouldn’t have come here.” |
Adminisztrátor
|
Remelem megjeleniti a kepet. Ezek az elore modellezett alakzatok, amikbol egy rift epul fel. Modellek, mint a jatek rendes epuletei. Azert volt eleinte tobb nehezsegem, es a legtobb bug is azert letezik, mert generalas utan a jtekban levo modellek listajahoz adom hozza ezeket. Igy a jatekkal szamoltatok arnyekokat, utkozest, ilyesmit. Propos cuccok egyelore egyaltalan nincsenek benne, ket okkal. Egyreszt a propok kliens oldalu dolgok, vagyis ha van egy mozgathato kocka, es odebb rakod, a masik jatekosnak a sajat kockaja ugyanott marad, de nem latjatok egymaset. Igy ha mozgathato es szilard a kocka, a jatekosok csunyan repkednenek. Ellenben a rift mod nem cwmap hanem rpg reszet valahogy single playerre akarom csinalni, mert a mobok propok lesznek. Ezert is majd a propos mod csomagot nagyon kiakarom scriptekkel egesziteni. Akar skillek is, vagy ilyesmi*. Ezt meg nem annyira gondoltam vegig, mert messzebb van. Amugy a CWmap mod reszhez is lehetne propokat hasznalni, powerup/boost formajaban. Szerk.: *: Jah, ugyertem nem kifejezetten ezekhez csinalok scriptes parancsokat, hanem olyan rendszert, amivel mar lehet skillnek nevezheto dolgokat. Peldaul mar van a key bind parancs, amivel mondjuk 1-es gombra rakok egy triggert egy masik scriptre. Abban a scriptben peldaul lehetne idozites, hogy mikor lehet ujra aktivalni, es befolyasolhatja peldaul a fegyver tuzelesi erejet. Eztuobbi ket dolog, a cooldown es jatek tulajdonsagainak manipulacioja lenne az, amire uj script parancsokat irok a mod csomagban. Legutóbb szerkesztve Banán által Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Adminisztrátor
|
Kirakom ide is: Tutorialok modolashoz.
Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Adminisztrátor
|
Fene bele, hogy mar megint triplaposztolok.
https://www.youtube.com/watch?v=mqAfCKcrm9g Turret propok. Kovetkezo BSC fasza lesz ahogy erzem. Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Felhasználó
|
Dropbox linket légyszi rakj ki, meg akarom nézni a stuff.json-t. Facebbokra nem tudok menni a csoportba, olyanom nincsen.
Legutóbb szerkesztve Chaosfang által “But I don’t want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can’t help that," said the Cat: "we’re all mad here. I’m mad. You’re mad." "How do you know I’m mad?" said Alice. "You must be," said the Cat, or you wouldn’t have come here.” |
Adminisztrátor
|
http://pastebin.com/6sK0AiuU
Tessek. Ez az egesz developement stuff.jsonom . Benne van fishing, propok, animaciok, scriptek, minden. Szerk.: Mozgo prop nincs benne. Az mondjuk ilyen: "position" : [ { "x": -314.58, "y": 12.00, "z": -221.23, "rot" : 0, "scale" : 1.5, "light" : 1, "deadly":1, "name" : "saw1", "invisible" : 0, "speed":0.05 "startx": -314.58, "starty": 12.00, "startz": -221.23, "finishx": -322.10, "finishy": 12.00, "finishz": -221.23, "moveon":"x", }, Legutóbb szerkesztve Banán által Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Adminisztrátor
|
Megint duplaposzt, fuchyeah. Valaki mas is kezdjen mar el modolni.
Mindenesetre: http://imgur.com/a/H7fOv Elkezdtem a mobgeneralast hozzaadni a riftgeneralashoz. A mobok elete, merete, hatosugara viszonylagosan random, igy nem mind igyanaz. A kepeken a piros szamok a mobok HP erteke, mindig annak a mobnak irja ki amit legutobb meglott a jatekos. Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Felhasználó
|
Jelentem ma este elkezdem a modolást tanulmányozni!
|
Adminisztrátor
|
Es ezt miert kell bejelenteni?
Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Idézet