«1...1718192021...33» Új üzenet

Felhasználó
10 éve
ha valami netes helyet mondanál, ahol megtanulhatom a programozást
Google a barátod. Milliónyi leírást találsz róla. És igen, nem vletlenül mondtam, hogy 5 év múlva leszel képes hasonlót készíteni magadtól. Hector sem úgy csinálta, hogy a varázspálcájával kettőt suhint, és kész is a mod. Sok év óta foglalkozik programozással, modellezéssel, grafikával, és minden mással. Ha olyat akarsz készíteni, mint ő, akkor neked is ezt kell tenned, ugyanis helyetted senki nem fogja megcsinálni (annak mi haszna is lenne...)

Felhasználó
10 éve
Mindent köszönök, a chrysis modot már modoltam, (textúra, modellek....) Ha nincs ellenedre feltöltöm! Ha igen, akkor egy másikat töltenék fel (ugyanaz csak crysis nélkül)! Egyébként a stick tool mod csomagoló nem működik, azt írja ki hogy "HTTP hiba 302 (FOUND)" ez mi, hogy orvosolhatnám? Bocsánat a túlsok kérdésért , és KÖSZÖNÖM!
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!

Felhasználó
10 éve
a sticktool-ban hol lehet fegyvereket csinálni? :D
D0Orbry.png

Felhasználó
10 éve
Sehol. Nem erre való, olvasd el a leírást.

Felhasználó
10 éve
Nekem úgy sikerült a hummer stunter 1-4, hogy amikor kezdő voltam és megismertem a stuff.json-t összevissza irogattam mindent és úgy sikerűlt a hummert módosítani, hogy ha elindulsz vele egyből kilő vagy 1000-el és pörög jobbra ballra. Most hogy megtanultam rendesen modolni megcsináltam rendesen. Akinek kell az írjon levelet.
Leírás:
0.1 Levél nekem.
0.2 Másolat a rendes stuff.json-ról.
1. Ha elküldem berakod a data mappába.
2. Elindítod a játékot.
3. Kocsiba szállsz.
4. Vársz 10 másodpercet ( látni nem fogsz semmit mert egy bizonyos megasságban már nem látod a kocsit, közben az forog)
5. Megcsinálod a 3-as 4-es lépést párszor (min.3).
6. Amúgy a játék kiírja ha medált kapsz de belépsz a webre és megnézed.
Egyszerű módosítás, de teszteltem, működik (külön account, úgy hogy még az aktiváló kódot sem kaptam meg de sikerült. mod_teszter acc).
"Ha hallod a golyót életben vagy. / Az utolsó háborús hősök / "

getbanner.php?n=Csombor02
136655347875430629.gif
24506.png

Felhasználó
10 éve
A stick tool mod csomagoló nem működik, azt írja ki hogy "HTTP hiba 302 (FOUND)" ez mi, hogy orvosolhatnám?

Egy minimal pack on dolgozom, egyenlőre ment is, de most megakadtam mert "init geometri error" van a betöltés 60% ánál, de eddig kiírta a log hogy mi a baja, de most nem ír semmi hibáról!Nyilván a moderátorok tudják hogy mi szükséges feltétlenül a működéshez, és így nyilván látnák mi hiányzik a data mappámból, ha esetleg valaki megnézné??? Azt nagyon megköszönném, egyébként hogy lehet föltöltei? Aki segít annak KÖSZÖNÖM!

Legutóbb szerkesztve WINCHESTER által

VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!

Felhasználó
10 éve
Init Geometri Error: Valamit rosszul modelleztél.
(vagy lehet hogy 0 alapterületűre írtad az épületed)
"Ha hallod a golyót életben vagy. / Az utolsó háborús hősök / "

getbanner.php?n=Csombor02
136655347875430629.gif
24506.png

Felhasználó
10 éve
Tudom nem vok hülye, tudom kezelni az init geometri error -t , csak egy csomószor van hogy a modell biztos jó, és a file-ok is megvannak mégis 60%, 80% nál megakad, "hibát észlelt ezért leáll.....javítom a következő verzióban....." általában a log kiírja mit csesztem el, de van hogy nem!!

nagyobb baj hogy a mod csomagoló nem működik!
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!

Felhasználó
10 éve
egy modot akarok frissíteni, de mikor indítom a játékot 100%-nál kidob, mert hibát észlelt...

log:
Stickman Warfare v2.5.4 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2013.08.10.09:48:52
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
DirectSound and DirectInput Initialized
Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading csicsafont...cf1, cf2, cf3.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4'
Loaded object 'kikoto'
Loaded object 'steelworks'
Loaded object 'raktar'
Loaded object 'oil'
Loaded object 'nafta'
Loaded object 'gyar1'
Loaded object 'haz3'
Loaded object 'radio2'
Loaded object 'almacomp1'
Loaded object 'almacomp2'
Loaded object 'romhaz1'
Loaded object 'romhaz2'
Loaded object 'banker'
Loaded object 'kispiri'
Loaded object 'pantheon'
Loaded object 'kispanthi'
Loaded object 'mayan'
Loaded object 'maya_a3'
Loaded object 'maya_b3'
Loaded object 'fuggo'
Loaded object 'towerF'
Loaded object 'techkomplex'
Loaded object 'karifa'
Loaded object 'towerV'
Loaded object 'kbsz'
Loaded object 'out'
Loaded object '1v1map'
Loaded object 'facinhuses'
Loaded object 'portal_inst'
Loaded object 'atlantis_a'
Loaded object 'atlantis_b'
Loaded object 'solarcomp'
Loaded objects
Ojjektum renderer:lightmaps...more lightmaps...even more lightmaps...lm texture...
imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
Full screen texture intitialized
Reflections initialized
Shaders initialized
Initialized buffers
Loaded foliage
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Unhandled error @004A4EB6:Read beyond end of file
Last state: Init Menu 1
Last sound action:
Exception at:2013.08.10.09:49:08

Moderátor
10 éve
Töröld a data/cfg mappa tartalmát.
«1...1718192021...33»