«1...89101112...62» Új üzenet

Moderátor
12 éve
Ennek kíváncsi leszek a végkifejlettjére.
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal

Felhasználó
12 éve
:D jó trükk a kép a modell mögött.
ez nem trükk ez egy alap modellező technika hogy a képet a tengelyhez igazítod és mellé vagy rámodellezel vmit.(így lehet a legjobb hatásfokot elérni ha nincsenek paramétereid)[ezt tippnek szántam nem okoskodásnak, ne essen félreértés]
egyébkén egész jó lesz a motor bár a stickman feeling benne van (minnél kevesebb polygon) :D

Moderátor
12 éve
Hogy itt hirtelen mindenkiből grafikus lesz ...

Egyébként m4rcee, megsúgok neked egy apróságot. A lowpoly modellezés minden játékban fontos, nem csak az SMWF-ben. Map-okkal (bump, specular, displace, normal, transparency) sokkal kevésbé terhelik a gépet, mint ha minden apró részlet ki lenne modellezve. Nézz meg bármelyik high-end játékban egy karaktert, gyönyörű szép a fejük, amikor nem a szélét bámulod, ellenben ha a szélére pillantasz rögtön látszani fognak a polygonok határai.

A "trükket" meg blueprintnek hívják ...
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal

Felhasználó
12 éve
Egyébként m4rcee, megsúgok neked egy apróságot. A lowpoly modellezés minden játékban fontos, nem csak az SMWF-ben. Map-okkal (bump, specular, displace, normal, transparency) sokkal kevésbé terhelik a gépet, mint ha minden apró részlet ki lenne modellezve. Nézz meg bármelyik high-end játékban egy karaktert, gyönyörű szép a fejük, amikor nem a szélét bámulod, ellenben ha a szélére pillantasz rögtön látszani fognak a polygonok határai.
A "trükket" meg blueprintnek hívják ...
én éppenséggel a sárhányóra gondoltam ami összesen 3 darabból áll azt azért tényleg lehetne finomítani

Felhasználó
12 éve
Itt van az eddigi legjobb modellem (nem az első)
Nem textúráztam le teljesen, kicsit csúnya lett:

tbtextured_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(belül van egy rámpa feljáróval, kicsit hasonlít steelworksra :))

tbtextured1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ja és még NINCS kész, várom a javaslatokat. Köszi.
xgulssetau5bw90hen2d.png

Moderátor
12 éve
Hova gondoltad berakni a modellt? Jó lenne látni a nagy tömb belterét is.

Felhasználó
12 éve
A beltéren még dolgozok + a nagy tömb mögé még valamit be kéne rakni..
Treb: mondom nem sikerült a textúrázás, de nem az a lényeg
UI.: Olvasd el a SZABÁLYZATOT :)
xgulssetau5bw90hen2d.png

Moderátor
12 éve
Bloodisimodo nem fog UV mapeket gyártani, csak simán ráfeszíti a textúrát ahogy tudja, Trebnek igaza van. A smooth amúgy mitől olyan fontos? Csak azért kérdezem, mert nem sokat wings-eltem. (Ne világosíts föl h mit csinál, azt mond h miért fontos)

Felhasználó
12 éve
Harmadszor is leírom hogy NINCS kész, a textúrákat meg csak random dobáltam rá
Ha nem tetszik, ne kritizálj, csinálj jobbat!
(különben csak 900 poly volt :))
xgulssetau5bw90hen2d.png

Moderátor
12 éve
Akkor visszafele, mert úgy kényelmesebb.

Smooth-ot felejtsétek el. Organikus modelleknél van értelme, plusz ha tudjátok használni a hard edge-eket (kétlem), akkor lehet subdivision-re használni (amit esetetekben, és főleg a stick esetében feleslegesnek tartok).

UV-zni akkor kezdjetek, ha már TELJESEN kész a modell. Oké, az apróbb dolgokat lehet benne UV-zni, amiket külön objektumként kezeltek, de SOHA ne UV-zzátok azt a mesh-t, ami még nincs száz százalékosan kész. Csak plusz munkát csináltok magatoknak.

Zubrigony, te meg ahelyett, hogy a jobb kattra felugró összes funkciót felsorolod, inkább gondolkodj. Smooth, collapse, material, tesselate teljesen felesleges nektek. Smooth-ot már mondtam, miért, collapse-t nem fogjátok tudni tisztességesen használni (mert akármennyire is hasonló, nem egyenlő a törléssel), material csak textúrázás esetén kell, tesselate meg teljesen felesleges, ha rendesen modelleztél (négyszögekkel).

A textúra fontos. A legfontosabb, ha már a Stickbe akartok modellezni. Ellenkező esetben száz másik módszer létezik, de itt azokat úgy sem fogjátok tudni használni. Tanuljatok meg tisztességesen UV-zni, akkor a modellezéssel is kevesebbet kell kínlódni. Szóval Trebnek, ha tetszik, ha nem (igen, Niklo, ez neked szól) igaza van.

Bloodisimo. Legközelebb foglalkozz többet egy modellel, használd ki, hogy a Stickben egy méter a Wings-ben egy egységnek felel meg (iszonyat pontosan lehet így modellezni, érdemes is), és akkor jobb modellt tudsz készíteni. Ez így igen csak a pocsék alsó határát súrolja. Ha a jövőben modellt töltesz fel, az ne egy összecsapott, pár perces munka legyen (ezen látszik, hogy az), hanem átgondolt, megtervezett alkotás. Hidd el, ez a legfontosabb :)
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal
«1...89101112...62»