Új üzenet

Adminisztrátor
7 éve
Az elmult 1-2-3 napban elkezdtem dolgozgatni egy (eredetileg CW mapnak indulo) modellen. Perpillanat egy "valamiert kifejezetten sietosen elhagyatott regi GUN kikoto/banya bazis a haboru elso eveibol".

Eleg lassacskan haladok vele, mert nagy, es szepen kidolgozotta akarom tenni (a kepeken a piros hasabok kb egy stick meretuek). Galeria: https://imgur.com/a/Sr1zF

Perpillanat nemtom, hogy tenyleg megmarad-e CW mapnak, vagy bepasszolom valahova a hid/alcomp kornyekere. Majd persze ha egyszer elkeszul. Igazan nem is tudom, hogy van-e ertelme tobb epuletnek, hogy a fele nincs kihasznalva, de kedvem lett modellezgetni.

Tovabbi otleteim: Romos eroditmenyek, bunker/barakk, ortorony, random roncsok; barlangrendszer es szennyvizhalozat nagy rozsdas csovekkel; a szirt falaba epitett "lakoegysegek"; titokzatos rejtely amiert elhagytak a helyet olyan surgosen.

Neha-neha fogok kirakni uj kepeket, ahogy haladok, de leginkabb a Discord csoportba fogok posztolgatni.

Szerk.: Erre utaltam a "keszulgetek valami" dologgal a Karacsonyos topicban.

Legutóbb szerkesztve Banán által


Felhasználó
7 éve
Én támogatom, de ha már elhagyatott sziget lesz, akkor az óceánba kéne helyezni.

Legutóbb szerkesztve Emerald13 által

getbanner.php?n=Emerald13

Felhasználó
7 éve
Tovabbi otleteim: Romos eroditmenyek, bunker/barakk, ortorony, random roncsok; barlangrendszer es szennyvizhalozat nagy rozsdas csovekkel; a szirt falaba epitett "lakoegysegek"
Amennyire emlékszem, még Admin mondta, hogy föld alatti épületeket, barlangrendszert nem tud berakni a pályára, mert azt egy program randomizálta, s azt nem lehet megváltoztatni. Ha jól emlékszem, ezzel indokolt. Persze attól még meg lehet próbálni, hátha mégis. :) De örülök, hogy foglalkozol vele Banán. :) Amúgy jól emlékszem, hogy 2008 körül te már játszottál a Stick-kel? Nekem Oli mutatta meg ekkor (általános osztálytársak voltunk), azt reggelente játszottunk suliban :D

Legutóbb szerkesztve hph01 által


Adminisztrátor
7 éve
Jah, rendes barlangokat nem lehet csinalni, de itt a szigetbe modelleznem bele, amihez a kikotot is hozzacsaptam. Kicsit szogletes lesz, de majd kezdek vele valamit. Csak perlin zaj heightmap van, ezert nem lehet barlangokat.

Amugy igen, valahogy akkoriban kezdtem.

Felhasználó
6 éve
Én a tornyoknak látnám értelmét azért szétszórva. Csak ne olyan helyre kéne rakni őket, ahol megtelepszenének a camperek, mint pl. AC mögé a dombra :x

Felhasználó
6 éve
de a börsz mindig tud kempelni Kappa

Adminisztrátor
6 éve
Nem ellenzem a kempelest, eppen ellenkezoleg. Megvan minden eszkoz a jatekban kempelok ellen is. Perpillanat azert, mivel nemtom, hogy hol is lesz ez a modell, ha nem CW map lesz, nem tervezek ilyesmit, hogy melyik kemphely merre fog nezni a jatekban. Csak ezen a teruleten belul. Pl hajorol lehet a sziget fele, szigetrol a kikoto fele, stb. De azert van rejtek is surun, hogy el lehessen jutni egyik helyrol a masikra, anelkul, hogy folyamatosan lepuffantsanak. Kozelharcra is van lehetoseg rendesen.