Felhasználó
|
Ezt hogy érted? A SketchUp-al átexportáltam 3ds-é, és akkor miért lenne nehezebb konvertálni? Nem értem.
|
Moderátor
|
Gondot okozhatnak a tökig egymásba lógó lapok.
|
Felhasználó
|
Ezt hogy érted? A SketchUp-al átexportáltam 3ds-é, és akkor miért lenne nehezebb konvertálni? Nem értem.
|
Felhasználó
|
1. A textúráját be kell rakni a data mappába. és az x fájlt is ugyanoda (vagy a 3ds fájlt) mert nálam át szokta konvertálni, csak maga a modellt nem rakja bele a játékba.
2. NE SKETCHUPPAL PRÓBÁLKOZZ! Egyébként nem rég mindig nálam is volt ilyen. |
Moderátor
|
Továbbra is tartom azt az állításom, hogy a rettenetes geometria okozza a problémát.
|
Moderátor
|
A sokszoros pontduplázódás, egymást fedő lapok, stb, tényleg kiborítja a stickconverter agyát. Ami viszont biztos a Read of addres 00000000 nullpointer hiba, ami pedig kb mindig akkor fordul elő, ha hiányzik a a textúra.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Felhasználó
|
én csináltam egy autó pályát de hibát ír ki a comvertálásánál
|
Felhasználó
|
Ha jól látom nem minden van letextúrázva...
|
Felhasználó
|
de minden levan arra külön figyeltem is csak szürke meg fekete még nem akartam bonyolitani
|
Moderátor
|
pedig de. a Read of adress 00000000 akkor jön elő 99,9%ban.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Idézet