Felhasználó
|
Lehet pontosan modellezni, hogy cm-ről cm-re modellezek le egy épületet, vagy bútort? (3dsmax, vagy wings, mindkettő fajtához kéne ez a megoldás)
A másik: Nem tudja valaki, hogy 3dsmax-ben miért tűnt el az a 3 nyíl, ami pl. egy kockán szokott lenni? (amivel lehet mozgatni) |
Felhasználó
|
na mind1 darabokra szedem és és hátha ugy engedi de azért kösz
|
Moderátor
|
Lehet pontosan modellezni, hogy cm-ről cm-re modellezek le egy épületet, vagy bútort? (3dsmax, vagy wings, mindkettő fajtához kéne ez a megoldás)
A másik: Nem tudja valaki, hogy 3dsmax-ben miért tűnt el az a 3 nyíl, ami pl. egy kockán szokott lenni? (amivel lehet mozgatni) 1.) Mindkettőben lehet, Wingsben körülményesebb. Absolute Command-okat kell használni, de simán kivitelezhető (move absolute, és hasonlók). Maxban bekapcsolhatod a Snap-et (felső ikonok közt van, egyébként asszem S-el lehet bekapcsolni, de ha jobb gombbal kattogsz az ikonjára, felhozza a beállításait). 2.) Megnyomtad az X-et. Ez eltünteti a gizmót. |
Felhasználó
|
Wingsben lehet vázat/rögzítési pontokat adni egy modellnek?
Szóval valami fix tengely/pont kéne, amivel egyszerűbb lenne mozgatni/forgatni az egyes részt, vagy vmi hasonlóra gondolok. Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített): Letölthető itt Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn? Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál. Neon: – Morfológusnál? Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt. |
Felhasználó
|
ööö én nem tok ha csak nézetet akarod forgatni körülette akkor jelöld ki amit akarsz nézni oszt a betű, ha nem akörül akarod forgatni akkor nemtok így fejből
|
Moderátor
|
Lehet, használd a jobb egérgombot kattintásra. Katt jobbal a move-ra, és megadhatod a forgatási középpontot.
|
Felhasználó
|
Jé tényleg:d
Köszi! Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített): Letölthető itt Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn? Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál. Neon: – Morfológusnál? Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt. |
Felhasználó
|
Az lenne a kérdésem hogy , hogy van pl egy mesterlövész puskám wins3d -ben és rá akarok rakni egy távcsövet vagyis egy hengert és nem akarok be rakni cylindert vagy más objektumot hanem röktön a puskából akarom kihozni a távcsőt. Ezt hogy lehet meg valositani, ha meg lehet?
Legutóbb szerkesztve solyom001 által |
Moderátor
|
Ráraksz egy hengert.
|
Felhasználó
|
@sólyom
Hát..először extrudeolsz egy négyzet oldalú téglatestet, aztán a két négyzetes végén "n" alakban kijelölöd az oldalait, cuttal pl. 3 felé vágod az oldalakat, aztán circularisesal hengert csinálsz (hogy szabályos hengert kapj: a circularisénél a szög= 360-(360/x oldal), ha 3 felé vágod, akkor 324°). ja és kösd majd össze a csinált pontokat. Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített): Letölthető itt Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn? Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál. Neon: – Morfológusnál? Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt. |
Idézet