Felhasználó
![]() |
Ezt hogy érted? A SketchUp-al átexportáltam 3ds-é, és akkor miért lenne nehezebb konvertálni? Nem értem.
![]() |
Moderátor
![]() |
Gondot okozhatnak a tökig egymásba lógó lapok.
|
Felhasználó
![]() |
Ezt hogy érted? A SketchUp-al átexportáltam 3ds-é, és akkor miért lenne nehezebb konvertálni? Nem értem.
![]() ![]() |
Felhasználó
![]() |
1. A textúráját be kell rakni a data mappába. és az x fájlt is ugyanoda (vagy a 3ds fájlt) mert nálam át szokta konvertálni, csak maga a modellt nem rakja bele a játékba.
2. NE SKETCHUPPAL PRÓBÁLKOZZ! Egyébként nem rég mindig nálam is volt ilyen. |
Moderátor
![]() |
Továbbra is tartom azt az állításom, hogy a rettenetes geometria okozza a problémát.
|
Moderátor
![]() |
A sokszoros pontduplázódás, egymást fedő lapok, stb, tényleg kiborítja a stickconverter agyát. Ami viszont biztos a Read of addres 00000000 nullpointer hiba, ami pedig kb mindig akkor fordul elő, ha hiányzik a a textúra.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Felhasználó
![]() |
én csináltam egy autó pályát
![]() ![]() ![]() |
Felhasználó
![]() |
Ha jól látom nem minden van letextúrázva...
|
Felhasználó
![]() |
de minden levan arra külön figyeltem is csak szürke meg fekete még nem akartam bonyolitani
|
Moderátor
![]() |
pedig de. a Read of adress 00000000 akkor jön elő 99,9%ban.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Idézet