Moderátor
![]() |
A "modellezési verseny" végeredményének mindenképp renderképet várnánk. Így gondolkozzatok. Azért egy-két emberre szerintem lehetne számítani
![]() |
Moderátor
![]() |
Benne vagyok, viszont minél előbb annál jobb.
|
Felhasználó
![]() |
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék. A stickconverter-el konvertálnék egy 3ds modelt. A .x file-t meg is csinálja, aztán ezt írja ki: ![]() Lehetőleg az segítsen, aki ért hozzá. ![]() |
Felhasználó
![]() |
Raktál rá textúrát mert ha nem akkor azért nem jó ![]() |
Felhasználó
![]() |
Raktam.
![]() |
Felhasználó
![]() |
Lenne egy kérdésem.
SaPy, láttam több modellednél, hogy az ablakokat "valami inset-szerűséggel" csináltad (wingset használom csak). De itt hogyan kötötted össze az éleket? Vagy hogyan csináltad? ![]() |
Moderátor
![]() |
Nem értem a kérdést.
|
Moderátor
![]() |
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék. A stickconverter-el konvertálnék egy 3ds modelt. A .x file-t meg is csinálja, aztán ezt írja ki: ![]() Lehetőleg az segítsen, aki ért hozzá. Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Felhasználó
![]() |
Most viszont mindenhol van textúrája 100%, és most egyszerűen leáll a stickconverter.
![]() ![]() |
Felhasználó
![]() |
Sketchup-ot nehéz konvertálni.
![]() |
Idézet