Hogy jobb?
a bunkerekből át lehet látni a másikba | 49 szavazat | |
a bunkerek között mindig van valami kisebb-nagyobb akadály, a közvetlen átlövés akadályozására | 58 szavazat | |
Összesen | 107 szavazat |
Eredmények
Felhasználó
|
Én még azt tartom egy unfer dolognak hogy ha megöltem valakit és fél mp-n belül rögtön mögém spawnol
Nem vagyok egoista, egyszerűen a legjobb
By: SnowFlake |
Felhasználó
|
Egyetértek, ezen nem lehetne valahogyan változtatni?
|
Felhasználó
|
Én is gondolkodtam ezen a spawnválasztáson.
Úgy kéne megcsinálni, hogy a beállításokban lenne egy - Kedvenc hely - menüpont (egy kis-térkép felosztva I. II. III. részekre) és ki lehetne egyet pipálni a három közül és akkor arra a területre mondjuk 25-30%-kal nagyobb eséllye élednél újra. Így nem lenne olyan, hogy mindenki ugyanoda spawnol, de mégis többet játszhatsz ott, ahol szeretnél. Legutóbb szerkesztve cornholio által Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített): Letölthető itt Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn? Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál. Neon: – Morfológusnál? Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt. |
Adminisztrátor
|
Pontosan ez lesz megcsinálva.
Eleg unfair dolog lenne, ha ezerrel fragelsz pl naftanal, aztan megolnek, es maris mennel vissza, de mivel kozben odaspawnolt valaki, vagy szimplan odafutott, ezert teljesen mashova jutnal. Ugyis eleg gyakran van ez, pedig egyelore nincs limitalva, hogy hova spawnolhatsz, es hova nem. Raadasul AFK emberek, meg kemperek maitt lehetetlen lenne nehany igy nehany epulet kozelebe jutni, mivel a jatek nem enegdne odaspawnolni. Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Felhasználó
|
Hát szerintem az egész Ind A-nál, és az Ind B-nél nem igazán lehet kempelni, maximum delta complexben, az pedig mint tudjuk, nem tartozik az indekhez. Meg az afk embereket hamarabb nyírják ki (nem mindig), mint a futó embereket.
Ba dum tSsssshhhh.
|
Adminisztrátor
|
Ne a smotani felallasban gondolkozz, hanem akkor, ha majd minden teruleten meghatarozott szemu ember lesz.
Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Felhasználó
|
Hát épp ezaz. Mivel mostanság az Industrial van tele tömve emberrel, ezért nem lehetne ott jól kempelni, szóval épp ezért nyírják ki őket, így nem hátráltatnak annyira a spawnolásban.
Ba dum tSsssshhhh.
|
Moderátor
|
Ez a limitálás csak olyan lesz, hogy ahol már vannak 1000en, oda nem spawnolsz. Viszont mint eddig is, a játék oda spawnol egy bizonyos eséllyel, ahol a legtöbb ellenség van. Most a pálya szivacsszerűen fog működni, azaz, ha valahol telítődik a pályarész, oda már nem kerül több ember, hanem oda kerül, ahol még van hely.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Adminisztrátor
|
Hm. Es oda dob, ahol a legkevesebben vannak/senki sincs, esetleg oda, ahol a masodik legtobben, vagy egyszeruen kizarja a random sorsolasbol azokat a helyeket, ahol mar tele van? Mellesleg, aki oda akar jutni valahova, ugyis fog egy hummert, es az, hogy kilovik, es kezdheti elorol, csak a ragequit eselyet noveli.
Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Felhasználó
|
Jó, de tegyük fel, hogy mondjuk delta basenal meghalsz, aztán van ott egy tucatnyi ember, ezért nem tudsz oda spawnolni, és kibasz veled a szerver, hogy mayához ledob, ahol egy büdös lélek nincs.
Szóval még így se lesz nagyon eloszlatva a pálya, mert gondolom aki a világ végére spawnol az vagy beírja hogy /kill, vagy visszamegy kocsival arra a helyszínre, ahol sokan voltak. Legutóbb szerkesztve str1 által Ba dum tSsssshhhh.
|
Idézet