«123456» Új üzenet
Hogy jobb?
a bunkerekből át lehet látni a másikba 49 szavazat
a bunkerek között mindig van valami kisebb-nagyobb akadály, a közvetlen átlövés akadályozására 58 szavazat
Összesen 107 szavazat

Eredmények

Felhasználó
11 éve
A bunkerek helye, száma szerintem jó, de a spawnrendszer az nagyon rossz...
Viszont ha a 4. alkalomra elsötétülne, akkor bejelöli a legközelebb esőt, és ha meghal, akkor újra tud spawnolni ID-re.
„Bizonyos szint fölött nem süllyedünk bizonyos szint alá.”

Adminisztrátor
11 éve
Lulz Mark, ezt toled foleg nem vartam. :D Nemtudom, hogy anno ki irta, talan Hades vagy Dani, hogy a 3 sec pont arra eleg, hogy leess, korulnezz, es elindulj. Fedezeknek meg ott a bunker allja. De abban van valami, hogy resp time alatt ne lehessen loni, vagy ilyesmi. Foleg azert baj ez, mert pl ha valaki atmegy portalon, vagy szimplan lespawnol halal utan, akkor nem latod, es ez hihetlelnul nagy elony neki.

Legutóbb szerkesztve Banán által


Felhasználó
11 éve
A mostani elrendezést figyelembe véve mind a 2 választási lehetőség érvényesül, és szerintem ez rendben is van, azért mégse várjuk el, hogy 2 bunker 5 méter távolságra legyen egymástól síkban.

Felhasználó
11 éve
Az egyetlen probléma szerintem, amit említettek már, hogy én játszottam most kb 25 percet, abból 24-et ID-én és Deltán töltöttem, és 1 percet Alcompon, mayán voltam 10 mp-t nagyjából. Elég aránytalan ahhoz képest, hogy mennyi terület van még. Be van tömörülve nagyon a Nafta és a raktár közé az egész.
Young bloods, it's all about buckets

Felhasználó
11 éve
Ha az Alcomp kihasználatlanságáról beszéltek, akkor hadd említsem meg, hogy ott sokszor látok hogy 15 ellnség van a pályán. Ilyenkor ide szeretek spawnolni.
Mark575-nek nagyon igazat adok, ha a választásos módszert belevesszük, ám ezt én úgy módosítanám, hogy random dob 2 területet, meg azt ahol a legtöbb ellenség van pillanatcyilag (vagy elég ha 3 random területet ad). Így minden Spawnoláskor egy véletlenszámgenerátor döntenéé el, hogy hova spawnolj, vagy lenne egy "véletlen" funkció is, ahol random bedob valahova, és egy "közelharc" funkció, ahol nézi, hogy ha egy adott területen több mint 7 ember van, akkor azok közül választ és oda bedob.
Megemlíteném még, hogy nem kellenek a bunkerek feltétlenül, vagy lehessen épületekbe spawnolni, megzavarva ezzel a camperek nyugalmát.
Összegezve: van, ahol túl sok a bunker, van, ahol kevés. A Stick Portálból elérhető 3 épület is kihasználatlan, ugyanúgy, mint a KB. Erre való ajánlatom, hogy lehessen ide is spawnolni, valamint átjutni teleporter nélkül a fószigetre (ha jól emlékszem már említette valaki a mozdó hajót. Vagy egy újabb épületötlet már a mozgó hajóhoz: szárazdokk, vagy föld alatti titkos katonai bázis (mondjuk egy kiugró szikarészbe rejtve, így a felszín hozzá tartozna az épülethez).
Röviden ennyi. Hosszan még két oldal.
B)
Ide mit kellene írni?

Felhasználó
11 éve
Minden bunkernak van egy száma, mondjuk van 14 bunker, és egy számláló folyamatosan megy 1 és 14 között (olyan mint az eventes), a meghalásod pillanatában ahányas szám van a számlálón, oda spawnolsz.
(így nem lesz tömörülés, viszonylag egyenletesen osztaná el)

Adminisztrátor
11 éve
Szaruon kommentje kozben jutott eszembe valami. Ugyan tovabbra is ellenzem a bunkervalasztast, de lehetne valami valasztasi rendszer, viszotn nem ingame, hanem opciokban, vagy logscreenen, hogy ne zavarja be annak a jatekmenetet, aki igy szereti.

Valasztasi lehetoseg, hogy telejsen random dobjon le; oda, ahol a legtobben vannak; oda, aho la legkeevsebben vannak, meg akar lehetne valami 'favorit' bunker, ahova random sorsolas kozben is 2* oylan nagy esellyel dob.

Felhasználó
11 éve
Szerintem a területek nagy részén pont elég a mennyiségre, de ez esetben lehetne egy olyan, hogy több kisebb portál, ahova bemész és kiválaszthatod, hogy hova akarsz, de nem akkor, amikor épp bedob a bunkerbe, hanem amikor meghalsz. Akkor beállítható legyen a menüben, hogy automatikusan előjöjjön a választási ablak, vagy inkább bízzuk magunkat a "véletlenre". Azonban én is támogatom azt az ötletet, hogy a resp. time alatt ne lehessen lőni (habár noob-al én is úgy szoktam, hogy egyből..), na meg azt, hogy ne olyan helyekre dobjon, ahol nincs senki.

Felhasználó
11 éve
(habár noob-al én is úgy szoktam, hogy egyből..),
Halál után lenyomom az egeret, és bele a bunki közepébe, és akkor nem halok meg a 3 mp miatt, de lehet, hogy más igen. :P
Ba dum tSsssshhhh.

Moderátor
11 éve
Én a spawnrendszert is módosítanám úgy, hogy minden területen max egy adott x mennyiségű ember lehet, ha a terület megtelt, akkor tegyen be más területre is embereket.

Pontosan ez lesz megcsinálva.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz
«123456»