«123456» Új üzenet
Hogy jobb?
a bunkerekből át lehet látni a másikba 49 szavazat
a bunkerek között mindig van valami kisebb-nagyobb akadály, a közvetlen átlövés akadályozására 58 szavazat
Összesen 107 szavazat

Eredmények

Moderátor
11 éve
Szeretném a véleményeteket kérni a fenti kérdésről.

Illetve, hogy szerintetek sok, elegendő, vagy kevés bunker van most a játékban.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz

Felhasználó
11 éve
Szerintem nem árt, ha több bunker van. Viszont ne lehessen átlátni egyikből a másikba. :D
getbanner.php?n=B3nC
38731.gif

Adminisztrátor
11 éve
Tokeletesen jo, ahogy van. Nem kell tobb akadaly. Azt sem ertem, hogy minek csinaltok ennyi zart arenat, meg nerfelitek hosszu tavra a fegyvereket. Hogy Alexet idezem, ez egy kemper jatek.

Legutóbb szerkesztve Banán által


Felhasználó
11 éve
Tokeletesen jo, ahogy van. Nem kell tobb akadaly. Azt sem ertem, hogy minek csinaltok ennyi zart arenat, meg nerfelitek hosszu tavra a fegyvereket. Hogy Alexet idezem, ez egy kemper jatek.

Kajak mintha lol patchet olvasnék...

Amúgy pont jó. +1
Final Fantasy.

Moderátor
11 éve
Nem a bunkerek számával van a gond, de ezt már jócskán elégszer megbeszéltük ;)
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal

Felhasználó
11 éve
Igaza van. pont jó a számuk, csak az elrendezés lehetne más.
Amit csináltál (a panelt) azt kéne berakni a modernhez közel, hogy az is ki legyen használva.

Felhasználó
11 éve
Hát szerintem jól meg van csinálva, csak az újraéledés lett fura.
Régen sokkal több ember volt Majánál, Alcompban, meg annál az Industrial B-nél , most meg rendszeresen ugyanarra a pár pályaszéli helyre dob le, vagy ha mégsem, szinte csak ott lehet ölni rendesen.(legalábbis észrevételeim szerint)
Szerintem mostanában az egész tóparti körzet (például főleg a kikötő, industrial,sokszor az alcomp is (talán még a Delta is)) eléggé kihasználatlanul marad.
Valami olyasmi rendszer kéne, hogy a belsőbb területekre nagyobb eséllyel rakna és így egyenlőbb lenne az eloszlás is és nem kéne az egész pályát sem átszelni, hogy eljussunk, ahova akarunk.
(Ha mégtöbb bunker lenne, az csak további baktatáshoz vezetne.)
flatexch2_zpsec96a7e2.gif


Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A
Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített):
Letölthető itt

Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn?
Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál.
Neon: – Morfológusnál?
Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt.

Elit
11 éve
Én a spawnrendszert is módosítanám úgy, hogy minden területen max egy adott x mennyiségű ember lehet, ha a terület megtelt, akkor tegyen be más területre is embereket.

Ha kevesen vagyunk így a sziget nagy része kihasználatlanná válna, ezt elkerülendő ne mindig ugyanazokat a területeket töltse fel először. Hanem mozgassa a harcokat a területek között.

(Így a szervernek kéne a megjelenés helyét szabályoznia.)
(ezzel az accounttal csak a versenyen játszok)

Moderátor
11 éve
Valóban lehetne egy normálisabb spawnrendszer, mert jelenleg sehol máshol nincs csata a szigeten, csak az ID környékén, a maya és az alcomp teljesen kihalt, nem beszélve a többi helyszínről. Úgy tudnám elképzelni, ahogy Firzen is mondta, hogy választható legyen, hova dobjon. Azonban, hogy ne állandóan egy helyre menjen az ember, kéne valami olyasmi, hogy egy adott helyszínre egymás után csak 2-3-szor lehet spawnolni, a 4. spawnolás idején legyen "elszürkülve" az adott terület, hogy a játékos más pályarészt is válasszon.

Hogy témábaillő legyen, a bunkereket valóban elkéne kicsit zárni, közelebb rakni az épületek bejárataihoz, vagy a spawnidőt változtatni. Elég idegesítő, mikor a biztonságosabb rész túl messze van a bunkertől, és azon kell problémázni, nehogy valaki hátbaspawnoljon. Esetleg ennek kiküszöbölésére lehetne a spawnidőt csökkenteni (vagy ha nem is, ha a játékos elkezd lőni, abban a pillanatban múljon el), elvégre azért van, hogy az ember fel tudjon készülni a spawnolás után anélkül, hogy meghaljon, nem pedig azért, hogy agyonsorozza az ellenfeleket gond nélkül "legális god módban".

Legutóbb szerkesztve Mark által

[15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza

Felhasználó
11 éve
Szerintem a bunkerek így jók ahogy vannak.
Nem túl sok és nem túl kevés.
getbanner.php?n=zuzi996
«123456»