Bot mod 0.9 BETA

Készítő: David003 Értékelés:
6
0 Feltöltve: 2 éve Frissítve: 3 hónapja Verzió 2.9.7 Letöltve: 1180
Értékeld a modot! Plusz! vagy Mínusz!
David003
Igen, frissítettem így jó 1 év elteltével a modot.. minden fontos infó a leírásban!
Azért nem frissítettem 2.9.7.2-re (jelenlegi legújabb verzió), mert (a tudomásom szerint) nincs hozzá meg a forráskód sehol publikusan (Banán? Was? Speed? Valaki? pls???)
edit: megvan
edit2: frissítve
David003
@MarciKrák
Le van írva hogy várni kell amíg generálódik a botok útvonala (kb 10-20 perc de csak egyszer)..
Másoknak: igen, frissíteni fogom még 10 éven belül..
Banán
En ket tippet tudok adni a botok uvonalkeresesehez. Szoval asszem az osszes epulet be van toltve egy epuletmatr valtozoba, mint terbeli pontok. Ha mindnek a "legszelso" pontjait (sajat kozeppontjatol legtavolabbi pont x es z dimenziokban), aztan mondjuk raadod meg 10%-at, aztan azokon futtatod a botokat, akkor falakba nem mennek, hanem kerulgetik az epuleteket. Egy fokkal jobb, de nagy macera, ha csinalsz egy uj osztajt mint path vagy grid, es stuffjsonba leraksz pontokat, mint egy graf pontjai (mintha epulet vagy trigger pos lenne), aztan a botok ezek kozt maszkalnak. A legjobb az a ket otlet vegyitve, hogy grafpontokon haladnak, de kerulgetik az epuleteket. Illletve ha nagyon nem akarod laggositani a jatekot, a grafot magadtol tedd le, es adott azonositoju bot mindig ugyanugy megy.
JLYmethod
ígéretes. ha valahogy meg lehet oldani a lövedékeket és a botok útválasztását az nagyon jó lenne. kezdésnek ezt is meg lehetne adni nekik hogy épületek közelébe ne menjenek csak úgy random szaladjanak a pályán. ilyen hotfix szerűségnek.
speed
Régi vágyam volt, hogy megint legyenek botok, ezért már most tetszik. Csak kicsit szaggat, igaz, hogy gyengébb gépen próbáltam.
Frissítve, egy csomó bugfixszel!
!!RÉGEBBI BOTMODRÓL FRISSÍTÉS UTÁN TÖRÖLD A DATA/CFG MAPPA TARTALMÁT!!
Changelog:
0.9
-Legfőbb bugok javítva. Pontosabban:
*Mostmár normális sebességűek a botok
*Mostmár nem csúszkálnak se a botok, se te az épületeken
Ezen kívül:
-Külön cfg fájl csak a modnak (a cfg mappa törlés ellen)
-(állítólag) Jobb mod érzékelés szerveren (valaki pls tesztelje le velem valamikor)
-Működő killüzenetek (hangokkal együtt)
-Egy renderelési bug javítva (ami a normál játékban is létezik, de a modban gyakoribb)
-Ha valamit kihagytam nyugodtan lehet szólni
0.3.1
-Frissítve 2.9.7.3-ra.
0.3
-Nagyrészt megint újraírva (ügyesen nem mentettem a 0.2 forráskódját (tanultam belőle, felraktam githubra)
-Frissítve 2.9.7.2-re (azért nem 2.9.7.3 mert még meg kell ismernem az ott lévő botok működését, stb.)
-A botok mostmár nem mennek át az épületeken, viszont sokszor próbálkoznak vele (még rá kell jönnöm miért), és csúszkálnak az épületeken/ben
0.2
-Forráskód előlről kezdve (nagyon okádék volt a régi)
-A lövedékek mostmár nem mennek át a falon
-Mostmár nem kerül a hullád egy bot mellé ha víbefulladsz (eddig se került, de a kamera egy bot hullát követett)
-Mostmár lőnek is a botok (tényleg, nem csak úgy néz ki), bár kicsit talán keveset rád, inkább a többi botra (majd megnézem)
-Minden fegyverrel kilőheted a botokat
-Még mindig átmennek a falakon a botok (tudom mi okozza ezt, csak lusta voltam még megoldani, talán holnap (vagy megint egy év múlva))
-Átraktam 50-re a maximális botszámot (25-ről)
0.1
-Első verzió.
FIGYELEM! A MOD MÉG KORAI ÉS BUGOS!
Első indítás tovább tarthat mert generál pár fájlt.
A mod lényege hogy visszaraktam a botokat egy régebbi verzióból. A beállítások menüben az óriási csúszka a bot állító(hogy hány bot legyen).
Jelenleg ismert, javításra váró bugok:
-Pár fegyverrel nem lehet kilőni a botokat
-Átmennek a botok, és a lövedékek a falon.
-Nem lőnek a botok
-Pár fegyver furcsán néz ki a botok kezében.
-Ha vízbefulladsz a hullád egy bot mellé kerül

-Amikor vízbefulladnak a botok, még ottmarad egy ideig az élő testük a hullájukkal együtt (wtf?)
-Csúszkálnak a botok (és néha te is) az épületeken
-Nekimennek a botok a falnak

TODO:
Bot parancsok (van már csak nincs)
Bugfixek