Lehet, hogy kérték már, de Ötletek FAQ-ban nem láttam, szóval most javaslom: legyen auto team balance, mert sokszor előfordul, hogy akár 10-el is többen vannak egyik csapatban (pl. épp most is 16v27 volt). Ez persze frusztráló annak, aki a másikban van és nem annyira skilles, hogy tudjon érvényesülni, ezért végül ő is átlép a nagyobb csapatba. Ekkora különbség azért már visszavesz a játék chill jellegéből.
Bár nincsenek mély programozási ismereteim, valahogy így képzelem el a megvalósítást:
Van egy-egy változó, ami tartalmazza a két csapat tagjainak számát. Nyilván van, hiszen valahonnan ki kell nyerni ezt az adatot, hogy aztán a játék megjeleníthesse. Ezeket kellene kivonni egymásból, és ha a különbség abszolútértéke nagyobb egy bizonyos értéknél (legyen mondjuk 5), akkor jön a team balance, ami véletlenszerűen átdobál annyi játékost a másik csapatba, hogy egyenlően legyenek (vagy páratlan playerszám esetén csak 1 legyen a különbség).
Persze ha ez túl drasztikusnak tűnik, azt is meg lehet csinálni, hogy auto balance helyett a játékosok kapnak egy ingame üzenetet azzal, hogy túl sokan vannak a csapatban és lépjenek át a másikba, ez még nem is járna akkora munkával.
|