Moderátor
|
A Delta Base környékén úgy is sok van, tegyétek át a DB-t a Pantheon mögé (és kreáljatok a föld alá is valahogy egy kamrát), az ID részeit meg szórjátok szét.
Tovább nem olvastam, de már ez is eléggé ... Felszólítólag hatott. |
Felhasználó
|
OK. Lehet hogy eléggé b eleéltem magam, de én el tudom képzelni hogy milyen lenne így a stickman (mint egy 3d modellező program). De nem értem, hogy az erdő miért nem jó: Megcsinálom az összes fát, Alexnek meg csak be kell pakolnia. De annyival is megelégednék, hogy ha pár bunkert (nem az összeset!) átskineznétek. Így a spawning is változatosabb lenne és szerintem ez kis munkával nagy lépés mert a hangulatát nagyban javítaná.
Mellesleg az az új spawn rendszer (utolsó két bekezdés) szerintem jó lenne, tehát nem baromság, csak elüt (túlzottan is) a mostanitól és túl sok munka lenne. Nem? És (tudom, FAQ!) egy shotgunt a gunoknak szívesen látnék valamikor még ebben az évezredben! |
Moderátor
|
És (tudom, FAQ!) egy shotgunt a gunoknak szívesen látnék valamikor még ebben az évezredben!
Ha már tudod, hogy FAQ-ban el van utasítva, akkor kérlek ne tedd fel újra az ötletet, mert nem fogja Alex elfogadni. Shotgunt speciel sosem fogsz látni, mert túlságosan overpower lenne közelharcra, és a játékban az elsődleges cél a balanszolt fegyverek, ahogy le van írva FAQ-ban szintén. Az erdővel egyedül technikailag lenne probléma. Pl. ha túlságosan részletesen van kidolgozva a fa (többezer poligon), és túlságosan sok van egymás mellé rakva, akkor a játék valószínűleg akadozni fog a gyengébb gépeken (másodlagos cél: gyengébb gépeken is menjen a játék). De erről pontosabban inkább a jobban hozzáértők tudnának informálni. Bunkerre változatos textúrák meg... Őszinte leszek: Minek? Egy lövöldözős játékban nem az a cél, hogy Csak gun/tech spawnhelyek meg már megvannak oldva, de csak modokban lehet megcsinálni. Részletesebben itt. [15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
|
Felhasználó
|
Elárulhatom, hogy szerintem egy kicsit jobban nézne ki átskinezve, és business szempontból is kedvező lenne.
És a fa nem lenne túl részletes, ha 200 polygon lenne az már sok lenne szóval úgy 15 fával (olyan karácsonyfa típusú) 1500-2000 polygon lenne. És nekem sincs erős gépem (proci 1,86GHz) de full grafikán esővel mindennel hibátlanul fut. Szóval ha lemodellezek nektek egy-két egyszerű fát azt meg simán be lehetne tenni mint a karácsonyfákat nem? És feldobná a játékot. Mert hát 300 év háború után már jó lenne látni valami érőt is. |
Felhasználó
|
Ötletek elvetve. Pont.
|
Felhasználó
|
Off: a fölöttem szóló kommentjéhez annyit, hogy minden játékban megoldották, ha egy fegyver valamilyen távra (Shotgunnál közelre) overpoweres, akkor más távra (shotgunnál messzire) pedig sz**t se ér.
Így pont hogy balancos közelre jó, távolra nem, ennyi. On: Vagy a szigetet kéne összehúzni vagy vmit betenni, mert egyszerűen fölösleg Panthi mögött SEMMI nincsen, csak fű azt meg szívhatod azt annyi, de lelőnek és tönkremegy a drogipar. Néhol megint csak egy ilyen üres zóna van. Mayan és Modern ruins mögött is annyi a látnivaló, hogy nem bírok betelni vele. :epicfacepalm:
|
Moderátor
|
Off: a fölöttem szóló kommentjéhez annyit, hogy minden játékban megoldották, ha egy fegyver valamilyen távra (Shotgunnál közelre) overpoweres, akkor más távra (shotgunnál messzire) pedig sz**t se ér.
Így pont hogy balancos közelre jó, távolra nem, ennyi. Akkor elmagyarázom: Shotgun az kifejezetten olyan fegyver lenne, mellyel alig kellene célozni, mivel a sörétek szerteszét szállnának egy bizonyos sugaron belül, ergo elég lenne az ellenség mellé pár centivel lőni, és mivel a stickben az 1 találat = halál rendszer van, egy shotgun közelharcra űberatombrutáloverpowered lenne, más fegyverrel az embernek szinte esélye nem lenne. Az meg, hogy messzire pontatlan lenne, semmit sem oldana meg, mivel a játékosok általában sűrűn szét vannak szórva egy épület területe körül. Meg amúgy sem így megy a fegyverötletelés. Ha elolvastad a FAQ-t, akkor tudod, hogy két fegyver kell, egyik gunnak, másik technek, és a mechanikájuknak teljesen másnak kell lennie. [15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
|
Moderátor
|
Ha jól tudom, a shotgunnak igazából az egyetlen problémája, hogy egyidejűleg több packetet kell küldenie, és mivel a stickman amúgy sem a lagmentes szerveréről híres, így kicsit gázos lenne, mikor azt látjuk, hogy a 15-20 sörétből három játékoson is átmegy pár, még sem történik semmi. De lehet, hogy én emlékszem rosszul, vagy csak Alex bagatelizálta le ennyire a problémát, hogy ne kelljen technikai dolgokat magyaráznia az arra kevésbé fogékony community-nek.
Ezen kívül, mostantól megint elkezdek büntetni ebben a topikban, megbeszéltük már elégszer, hogy ide csak és kizárólag ötletek érkezzenek, a megbeszélésük az offtopikban follyon. |
Felhasználó
|
Szerintem lehetne egy kicsit gyorsabb az m82 lövedékének sebessége mivel áll valaki a spawn helyen afk-ba s rálövök s mire oda érne a lövés elindul a gyerek s nem találja el, s ez még ott is észlelhető, hogy lassú mikor egy távoli célpontot aki fut le szeretnénk lőni nagyon elé kell ahhoz lőni, hogy eltaláljuk, s lehetne egy kicsit nagyobb a lövedékének az átmérője...
|
Felhasználó
|
Amikor lövünk emelkedjen meg a fegyver (m82) olyan 45 fokkal.
|
Idézet