«1...5455565758...84» Új üzenet

Moderátor
11 éve
A Delta Base környékén úgy is sok van, tegyétek át a DB-t a Pantheon mögé (és kreáljatok a föld alá is valahogy egy kamrát), az ID részeit meg szórjátok szét.

Tovább nem olvastam, de már ez is eléggé ... Felszólítólag hatott.
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal

Felhasználó
11 éve
OK. Lehet hogy eléggé b eleéltem magam, de én el tudom képzelni hogy milyen lenne így a stickman (mint egy 3d modellező program). De nem értem, hogy az erdő miért nem jó: Megcsinálom az összes fát, Alexnek meg csak be kell pakolnia. De annyival is megelégednék, hogy ha pár bunkert (nem az összeset!) átskineznétek. Így a spawning is változatosabb lenne és szerintem ez kis munkával nagy lépés mert a hangulatát nagyban javítaná.
Mellesleg az az új spawn rendszer (utolsó két bekezdés) szerintem jó lenne, tehát nem baromság, csak elüt (túlzottan is) a mostanitól és túl sok munka lenne.
Nem?
És (tudom, FAQ!) egy shotgunt a gunoknak szívesen látnék valamikor még ebben az évezredben!
konyvfalovblogo.gif

Moderátor
11 éve
És (tudom, FAQ!) egy shotgunt a gunoknak szívesen látnék valamikor még ebben az évezredben!

Ha már tudod, hogy FAQ-ban el van utasítva, akkor kérlek ne tedd fel újra az ötletet, mert nem fogja Alex elfogadni. Shotgunt speciel sosem fogsz látni, mert túlságosan overpower lenne közelharcra, és a játékban az elsődleges cél a balanszolt fegyverek, ahogy le van írva FAQ-ban szintén.

Az erdővel egyedül technikailag lenne probléma. Pl. ha túlságosan részletesen van kidolgozva a fa (többezer poligon), és túlságosan sok van egymás mellé rakva, akkor a játék valószínűleg akadozni fog a gyengébb gépeken (másodlagos cél: gyengébb gépeken is menjen a játék). De erről pontosabban inkább a jobban hozzáértők tudnának informálni.

Bunkerre változatos textúrák meg... Őszinte leszek: Minek? Egy lövöldözős játékban nem az a cél, hogy városszigetnéző túrára menj, és azt figyeld mennyire változatos az egyébként tökugyanolyan formájú, csak más textúrájú bunkereket, hanem hogy minél több embert ölj meg.

Csak gun/tech spawnhelyek meg már megvannak oldva, de csak modokban lehet megcsinálni. Részletesebben itt.
[15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza

Felhasználó
11 éve
Elárulhatom, hogy szerintem egy kicsit jobban nézne ki átskinezve, és business szempontból is kedvező lenne.
És a fa nem lenne túl részletes, ha 200 polygon lenne az már sok lenne szóval úgy 15 fával (olyan karácsonyfa típusú) 1500-2000 polygon lenne. És nekem sincs erős gépem (proci 1,86GHz) de full grafikán esővel mindennel hibátlanul fut.
Szóval ha lemodellezek nektek egy-két egyszerű fát azt meg simán be lehetne tenni mint a karácsonyfákat nem? És feldobná a játékot.
Mert hát 300 év háború után már jó lenne látni valami érőt is.
konyvfalovblogo.gif

Felhasználó
11 éve
Ötletek elvetve. Pont.

Felhasználó
11 éve
Off: a fölöttem szóló kommentjéhez annyit, hogy minden játékban megoldották, ha egy fegyver valamilyen távra (Shotgunnál közelre) overpoweres, akkor más távra (shotgunnál messzire) pedig sz**t se ér.
Így pont hogy balancos közelre jó, távolra nem, ennyi.
On: Vagy a szigetet kéne összehúzni vagy vmit betenni, mert egyszerűen fölösleg Panthi mögött SEMMI nincsen, csak fű azt meg szívhatod azt annyi, de lelőnek és tönkremegy a drogipar.
Néhol megint csak egy ilyen üres zóna van. Mayan és Modern ruins mögött is annyi a látnivaló, hogy nem bírok betelni vele.
:epicfacepalm:

Moderátor
11 éve
Off: a fölöttem szóló kommentjéhez annyit, hogy minden játékban megoldották, ha egy fegyver valamilyen távra (Shotgunnál közelre) overpoweres, akkor más távra (shotgunnál messzire) pedig sz**t se ér.
Így pont hogy balancos közelre jó, távolra nem, ennyi.

Akkor elmagyarázom: Shotgun az kifejezetten olyan fegyver lenne, mellyel alig kellene célozni, mivel a sörétek szerteszét szállnának egy bizonyos sugaron belül, ergo elég lenne az ellenség mellé pár centivel lőni, és mivel a stickben az 1 találat = halál rendszer van, egy shotgun közelharcra űberatombrutáloverpowered lenne, más fegyverrel az embernek szinte esélye nem lenne. Az meg, hogy messzire pontatlan lenne, semmit sem oldana meg, mivel a játékosok általában sűrűn szét vannak szórva egy épület területe körül.

Meg amúgy sem így megy a fegyverötletelés. Ha elolvastad a FAQ-t, akkor tudod, hogy két fegyver kell, egyik gunnak, másik technek, és a mechanikájuknak teljesen másnak kell lennie.
[15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza

Moderátor
11 éve
Ha jól tudom, a shotgunnak igazából az egyetlen problémája, hogy egyidejűleg több packetet kell küldenie, és mivel a stickman amúgy sem a lagmentes szerveréről híres, így kicsit gázos lenne, mikor azt látjuk, hogy a 15-20 sörétből három játékoson is átmegy pár, még sem történik semmi. De lehet, hogy én emlékszem rosszul, vagy csak Alex bagatelizálta le ennyire a problémát, hogy ne kelljen technikai dolgokat magyaráznia az arra kevésbé fogékony community-nek.

Ezen kívül, mostantól megint elkezdek büntetni ebben a topikban, megbeszéltük már elégszer, hogy ide csak és kizárólag ötletek érkezzenek, a megbeszélésük az offtopikban follyon.
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal

Felhasználó
11 éve
Szerintem lehetne egy kicsit gyorsabb az m82 lövedékének sebessége mivel áll valaki a spawn helyen afk-ba s rálövök s mire oda érne a lövés elindul a gyerek s nem találja el, s ez még ott is észlelhető, hogy lassú mikor egy távoli célpontot aki fut le szeretnénk lőni nagyon elé kell ahhoz lőni, hogy eltaláljuk, s lehetne egy kicsit nagyobb a lövedékének az átmérője...

Felhasználó
11 éve
Amikor lövünk emelkedjen meg a fegyver (m82) olyan 45 fokkal.
«1...5455565758...84»