Felhasználó
|
Töröld a data/cfg mappa tartalmát.
|
Moderátor
|
Elkészült egy új segédprogram a játékhoz, a játékban levő modelleket vissza tudjátok alakítani szerkeszthető formátumba:
SM0 to OBJ converter Legutóbb szerkesztve Hector által Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Felhasználó
|
Hibás link.
Itt van a jó link: SM0 to OBJ converter UI: Hector, a wireframe szerint rendesen konvertálja az objektumokat, de az illesztéseknél bugzódik, ha valamit elmozdítok pl. a Delta complex (techcomplex01) esetében akkor a lap valamelyik részén nem kapcsolódik a mellette lévőhöz. (fáradt vagyok, nehéz ezt elmagyarázni ilyenkor. >< ) Legutóbb szerkesztve Dolan által |
Moderátor
|
Ja igen, nem kapcsolódik, külön álló lapok lesznek, legalábbis ott, ahol a textúrázás változik. De ez egy rendes programban nem jelenthet problémát.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Felhasználó
|
Hogy kell modot feltölteni, mert amikor felrakom, elkezd töltődni, aztán mindennel kész lesz, de nem írja hogy a modot sikeresen feltöltöttük!
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Felhasználó
|
Hát nem is kell, hogy írja. Vélhetően túl nagy méretű a modod.
|
Felhasználó
|
Nem nagy, csak 7 MB, esetleg ha mégegyszer felrakom.....
Vagy csak egy nap múlva lesz látható? Mit tegyek? VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Moderátor
|
Kléni, legyen a limit 8 mebibyte, ne megabyte. Ennyire legyél gavallér.
|
Felhasználó
|
Nekem egy bajom van. A visszakonvertált fájlokat nem tudom a normális konverterben használni. Pedig exportáltam 3ds formátumba...
|
Moderátor
|
A visszakonvertálás során sok vertex duplázódik, azokat el kell tüntetni (tippre ez a baj). Hogy ilyet hol kell wingsben, nem tudom (köztudottan nem wingsezek)
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Idézet