«1...1819202122...33» Új üzenet

Felhasználó
10 éve
Töröld a data/cfg mappa tartalmát.
köszönöm :)

Moderátor
10 éve
Elkészült egy új segédprogram a játékhoz, a játékban levő modelleket vissza tudjátok alakítani szerkeszthető formátumba:

SM0 to OBJ converter

Legutóbb szerkesztve Hector által

Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz

Felhasználó
10 éve
Hibás link.
Itt van a jó link:
SM0 to OBJ converter

UI: Hector, a wireframe szerint rendesen konvertálja az objektumokat, de az illesztéseknél bugzódik, ha valamit elmozdítok pl. a Delta complex (techcomplex01) esetében akkor a lap valamelyik részén nem kapcsolódik a mellette lévőhöz. (fáradt vagyok, nehéz ezt elmagyarázni ilyenkor. >< )

Legutóbb szerkesztve Dolan által


Moderátor
10 éve
Ja igen, nem kapcsolódik, külön álló lapok lesznek, legalábbis ott, ahol a textúrázás változik. De ez egy rendes programban nem jelenthet problémát.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz

Felhasználó
10 éve
Hogy kell modot feltölteni, mert amikor felrakom, elkezd töltődni, aztán mindennel kész lesz, de nem írja hogy a modot sikeresen feltöltöttük!
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!

Felhasználó
10 éve
Hát nem is kell, hogy írja. Vélhetően túl nagy méretű a modod.

Felhasználó
10 éve
Nem nagy, csak 7 MB, esetleg ha mégegyszer felrakom.....
Vagy csak egy nap múlva lesz látható?
Mit tegyek?
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!

Moderátor
10 éve
Kléni, legyen a limit 8 mebibyte, ne megabyte. Ennyire legyél gavallér.

Felhasználó
10 éve
Nekem egy bajom van. A visszakonvertált fájlokat nem tudom a normális konverterben használni. Pedig exportáltam 3ds formátumba...

Moderátor
10 éve
A visszakonvertálás során sok vertex duplázódik, azokat el kell tüntetni (tippre ez a baj). Hogy ilyet hol kell wingsben, nem tudom (köztudottan nem wingsezek)
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz
«1...1819202122...33»