«1...1617181920...33» Új üzenet

Felhasználó
10 éve
Ha valaki modot akar készíteni, annak meg kell tanulnia, melyik fájl mire jó, mi mit csinál a JSON-ban, és minden mást. A tanulás közben magától is ki tudja szűrni, mi az, amire nincs szükség. Arról nem is beszélve, hogy a sctiktool csomagolójában alapból nem maradnak bent a szükségtelen fájok.
Bár ettől függetlenül bárki megcsinálhatja, ha van rá ideje, meg lelkesedése.

Moderátor
10 éve
Először is, frissült a modolás leírás, a részecskerendszerek bekerültek.

Másodszor felhívom a figyelmet egy új parancsra: /sniper
Ez olyan mint a coords, csak itt a koordináta az lesz ahova utána lősz.

Harmadszor, csináltam egy minimál pakkot: MINIMÁL PAKK
Edit: link javítva.

Legutóbb szerkesztve Hector által

Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz

Felhasználó
10 éve
Először is, frissült a modolás leírás, a részecskerendszerek bekerültek.

Másodszor felhívom a figyelmet egy új parancsra: /sniper
Ez olyan mint a coords, csak itt a koordináta az lesz ahova utána lősz.

Harmadszor, csináltam egy minimál pakkot: MINIMÁL PAKK
Edit: link javítva.

Azt írja ki hogy frissítsem a játékot.

Lenne még egy gond megmarad a szent terület burka meg az atlantis portál azokat hogyan töröljem?

Legutóbb szerkesztve New_Model által


Felhasználó
10 éve
Hogy tanulhatnám megy a modolást tökéletesen?(Láttam hogy hector berakott a crysis mod-ba maximum speed, maximum armor.... ikonokat, fogalmam sincs, hogy lehet ilyesmit csinálni és a "Modolás leírása" sem ír ilyesmikről!) A textúra változtatásig, az épületek berakásáig, és a fegyverek+a járművek 3D-s modelljének a változtatásáig eljutottam, de új bokrokat, új tulajdonságokat(Crysis mod), új tulajdonságú fegyvereket(nem csak kinézet),..... Nem tudok csinálni, ti mindezt tudjátok, de honnan???
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!

Felhasználó
10 éve
Tanulj meg programozni, modellezni, grafikázni, és úgy 5 év múlva képes leszel hasonló modot készíteni, mint Hector.

Moderátor
10 éve
A játék forráskódja elérhető az svn-en, de ha tényleg komolyan szeretnél vele foglalkozni, írj.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz

Felhasználó
10 éve
Szeretnék komolyan foglalkozni ezzel de lehet hogy kléninek van igaza, gondolom nagyon bonyolult ez az egész! Gondoltam, hogy te a forráskódba is belenyúltál, esetleg ha valami netes helyet mondanál, ahol megtanulhatom a programozást az nagyon sokat segítene, (mi az az SVN ?) Nagyon köszönöm a sok segítséget és nagyon érdekel a programozás, úgyhogy meg fogom tanulni ! (Egyébként nagyon tetszett a crysis modod ! Majd felrakom az én modomat, nem nagy szemétség/törvényellenesség egy modot modolni? (crysis mod) Mindent köszönök!




Utóirat:
A bokor berakáshoz is forrás kód kell?
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!

Felhasználó
10 éve
svn.stickman.hu
Itt tudod letölteni a forráskódot.
Programozni meg nem holnapra fogsz megtanulni, azt garantálom. És ne C++ -al kezdd ha lehet.

Felhasználó
10 éve
Borzalmas bonyolult, ez a forrás kód egyáltalán a stickmané.....Hát ehhez tényleg még tanulnom kell, de azért köszönöm!
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!

Moderátor
10 éve
A bokorhoz is. Amúgy meg tisztába kell lenned néhány dologgal, hogy pl. a crysis modomat nem tudod továbbfejleszteni, hacsak oda nem adom a kódot (erről lehet szó), azaz exét modolni nem lehet (jó igen csak az elvetemültség).

Új bokrot betenni pl. 4-6 sor kód. Viszont a crysisban van egy új fajta bokor is amiben a lapok másképp helyezkednek el, na az pl. már 20-25 sor. Ja és csak tájékoztatásképpen, a fő fájl 10500 sorból áll, ezen kívül még van vagy 15 másik fájl ami összesen még vagy 15000 legalább. Ebben megtalálni, hogy hova akarsz írni, nehéz, ki kell hogy fejlődjön a ctrl+F reflex a bal kezeden.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz
«1...1617181920...33»