Felhasználó
|
Oké
log: Stickman Warfare v2.5.6 (00000000). Log file. --------------------------------------- Game started at:2013.12.28.15:29:19 Loading lang file (LANGID=14) Server url: server.stickman.hu Loading stuff.json DirectSound and DirectInput Initialized Max indices:FFFF...Using 16 bit indices Direct3D Initialized Loading csicsafont...cf1, cf2, cf3. Other...Textures... Loading menu Loaded menu Loaded stickmen Loaded weapons Loaded object 'bunker4' Loaded object 'kikoto' Loaded object 'steelworks' Loaded object 'raktar' Loaded object 'oil' Loaded object 'nafta' Loaded object 'haz3' Loaded object 'radio2' Loaded object 'almacomp1' Loaded object 'almacomp2' Loaded object 'romhaz1' Loaded object 'romhaz2' Loaded object 'banker' Loaded object 'fuggo' Loaded object 'pantheon' Loaded object 'kispanthi' Loaded object 'mayan' Loaded object 'maya_a3' Loaded object 'maya_b3' Loaded object 'kispiri' Loaded object 'towerF' Loaded object 'techkomplex' Loaded object 'towerV' Loaded object 'kbsz' Loaded object 'out' Loaded object '1v1map' Loaded object 'facinhuses' Loaded object 'portal_inst' Loaded object 'atlantis_a' Loaded object 'atlantis_b' Loaded object 'solarcomp' Loaded object 'autohid' Loaded object 'apartment' Loaded object 'karifa' Loaded objects Ojjektum renderer:lightmaps...out of lightmaps :'(\nLoaded objectrenderer Loaded ground textures Loaded water texture Loaded Sky Loaded vehicles Full screen texture intitialized Reflections initialized No shader 2.0 on device Initialized buffers Loaded foliage Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done. Initialized sky Loaded head items... Loaded head item displayer... Initilazing geometry succesful Loading sounds Initializing succeful Loaded geometry and data Checksum:FF6F1748 Unhandled error @004351D3:Access violation at address 004351D3 in module 'Stickman.exe'. Read of address 00000000 Last state: HandleHDR lite Last sound action: Exception at:2013.12.28.15:29:56 |
Moderátor
|
A játék egy része változott, hogy több épületet bírjon el ha valami csoda folytán hirtelen sok modellünk lenne (viszont nem lesz). Te nem tudsz javítani a játékon, esetleg egy jobb videókártyával menne a játék. Sajnálatos, hogy egy kihasználatlan funkció miatt eszik több gépet a játék, megpróbálok intézkedni az ügyben.
|
Felhasználó
|
Rendben,köszönöm!
|
Felhasználó
|
Nem tudjátok milyen paranccsal lehet megidézni a fantasztikus event spaceship-et? Csináltam egy jó modellt neki, de ha kicserélem akkod mod-nak érzékeli a játékot és akkor nem várhatok hogy adminka idevarázsolja!
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Felhasználó
|
Saját szerver témában ott van. A fő szervere nem tudod megnézni.
|
Felhasználó
|
Köszönöm szépen!
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Felhasználó
|
Ha írok valakinek egy levelet majd törlöm úgy hogy még az illető nem nézte meg akkor csak nálam vagy mindkettönknél törlödik?
Legutóbb szerkesztve Lambda* által Másokból több van ezért pótolhatók Belőlem viszont csak egy van ezért pótolhatatlan vagyok.Vigyázatok rám.
|
Felhasználó
|
És mi a kérdésed?
Csak nálad törlődik. |
Felhasználó
|
Lehetséges, hogy valaki törli magát? (Nem, nem moderátor, csak felhasználó státuszú játékos. A kérdés azért merült fel, mivel nem találtam hasonló opciót a beállítások menüpontban.)
|
Felhasználó
|
(Ez a kérdés nem hozzád szól, Pezza.) Van olyan kedves moderátor, akit ha megkérek, teljesíti egy kérésem, törlés ügyében? (Nem ezt az accountot, de az is az enyém, ha szükséges, belépek azzal is, és mondom.) Persze nem itt, ha lehetne levélben.
|
Idézet