Moderátor
|
Textúra nélkül le sem tudod konvertálni. A portban lévő konténereket meg nem tudod megváltoztatni anélkül, hogy változtatnád a másikat is. Esetleg próbáld meg megnyitni a kikötő modell fájlát valamilyen szövegszerkesztővel, és ott másféle textúrát adj meg neki a mostani konténeres helyett. Talán összejön, nem tudom, tönkrevágja-e a fájlt, nem esélytelen.
|
Moderátor
|
Sticktool régebben meg tudta egy épület textúráját változtatni, most még nincs benne újra ez a funkció. De ha megnyitod jegyzettömbbel az sm0 modellt a datában, rá tudsz keresni a textúra tevére, és átírni valami másra.
|
Felhasználó
|
Oké, szereztem egy egy doboz skint, átírtam az sm0-ban ugyanarra, amire a skint neveztem, és bennehagytam az x_metalc-ot(az eredeti textúra) is. De hibaüzenetet ír ki, mert szebb mint a Windows-é.
|
Felhasználó
|
nézd meg sadynaka blogját:http://sadypisten.blog.hu/ és valaki rendesen és sady ne a blogodal válaszolj egy házat hogyan tudok a modomba berakni első wings es munkám tex nélkul de be szeretném rakni probára hogyan kell!!??
csakhogy amikor megnyitoma konvertert akkor nem irja ki a fájlt amor be akarom rakni a konvertálóba nincs az aszutalon pedig ott van |
Felhasználó
|
Azt hogyan lehet megcsinálni, hogy a modomban menü jobb alsó sarkában azt írja ki, hogy pl.: v1.0?
És azt, hogy ne írja ki, azt a zenét, meghogy by JaakkoTakalo? |
Moderátor
|
Az a játék verzióját jelöli, szóval nem lehet módosítani. Viszont a stuff.json-ban átírhatod a mod_name részt.
|
Felhasználó
|
nemrég töltöttem le a játékot és valamiért azt írja ki hogy nincs szerver.. teszteltem a net sebességét tűzfal nélkül:
http://www.speedtest.net/result/1451604453.png http://www.pingtest.net/result/45912681.png |
Felhasználó
|
Nincs szerver, pont ez az. Ha nincs szerver, akkor akár milyen vacak nettel, de nem tudsz kapcsolódni. Hoppá
|
Felhasználó
|
de akkor mért írja ki hogy 45az oldalon és 49 a játékban?
|
Felhasználó
|
Mivel az 15 percre visszamenőleg jelzi. Akkor még lehetett szerver.
|
Idézet