Felhasználó
|
Nem, de tudnánk, hogy mi kell és nem csak randomba készülnének a fegyvermodellek.
|
Felhasználó
|
Ha ennyire fontos, akkor essetek neki, bárki összegyűjtheti.
|
Felhasználó
|
Mission completed!
http://stickman.hu/forum/Modellek/Fegyvergy%C5%B1jt%C5%91 |
Felhasználó
|
Vagy nem? Leírtad ugyan azt, mint én: össze lehet gyűjteni.
|
Felhasználó
|
Mission failed!
|
Moderátor
|
Kölykök, azt remélem tudjátok, és észre is vettétek, hogy a téma nyitója sehol nem aktív az elmúlt pár évezredben (Dani), és nem is lesz az. Ez neki a fellángolása volt akkoriban, amire Alex is rábólintott, viszont ahhoz, hogy ez megvalósuljon, nem elég, ha elkészülnek a modellek, kódolni kell az oldalon és a játékban is. A játék kódolását átvette Hector, és ő nagyon nem akar ilyesmivel foglalkozni. Modellezzetek, nyugodtan, had gyűljenek csak, de egy olyan embertől várjátok, hogy csinálja meg mindezt (a játékba implementálást), aki soha nem is akarta megtenni. Tessék, valódi, érthető kifogás.
Ellenben épületek bármikor jöhetnek, de az épületnek is nézzen ki. |
Moderátor
|
Ami azt illeti, van egy jó hírem. De előtte elmondok valamit amit nem tudtatok: a mostani verzióba már nem lehet több épületet berakni, a rendszer megtelt. (nagyon durván tele volt, ki volt centizve, már csak egy 64*64 es lm es épület jöhetett volna max)
A jó hír az, hogy a rendszert megpiszkáltam, és most már 4x annyit lehet betenni, tehát nó para, valószínűleg én is fogok modellezni, már rég van egy épület amit meg akarok csinálni. Legutóbb szerkesztve Hector által Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Felhasználó
|
Hát nem tudom mennyire nehéz ezt elméletben kitalálni és beprogramozni a játékba, a fegyvermodelleket most is tudja kezelni a játék, csak egy modellfájlváltó kéne, meg hogy lekérdezze szerverről induláskor, hogy kinek mi jár. Az mondjuk más kérdés, hogy tanulás/munka mellett nem sok mindenkinek van türelme az ilyesmikhez. Nagyjából laikus vagyok a témában, szóval nem nagyon tudom megítélni a dolgot – ezért is lehet kapok a fejemre -, meg nem is
Hát minden esetre szívesen csinálnék majd fegyver- épületmodelleket a közeljövőben, ha más célból nem, legalább szórakozásból, önképzésből - úgyis lusta szar voltam az utóbbi fél évben a modellezés terén. Amúgy nem azért írtam ezeket a hsz-eket, mert vitatkozós kedvemben vagyok, csak kíváncsi vagyok a véleményetekre. Legutóbb szerkesztve cornholio által Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített): Letölthető itt Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn? Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál. Neon: – Morfológusnál? Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt. |
Moderátor
|
Ha majd a kezemben látom a modelleket (szó szerint ) akkor lehet. Önmagában nem is akkora munka, de hogy szerver meg adatbázis meg még bugos se legyen... na ez már szívás. A közeljövőben szerintem ne nagyon számoljatok ezzel.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Felhasználó
|
Nem a játékba csak magamnak csináltam egy AMD65/5-ös "géppisztoly"-t minden fajta-féle kritikát elfogadok. (viszont az alaptalanokkal nem fogok foglalkozni)
Valamint egy semmilyen létező fegyverre nem hasonlító pisztolyt aminek szándékosan egy 3D-s rajzfilm hatását adtam. Kellemes szem legeltetést, várom a véleményeket. Ha valami többszöri próbálkozásaid ellenére sem sikerül, olvasd el a kezelési útmutatót.
Ha valamit elrontasz nevezd el 1.0-ás verziónak. És ha a szüleid is hozzáférnek a géphez amit hétvégén használtál, Töröld az előzményeket! |
Idézet