Ha modellezésre adod a fejed, ne ész nélkül tedd! Találd ki, mit szeretnél modellezni, gyűjts róla referenciát, vázold fel papírra, mérd le, ha van lehetőséged, és csak azután kezdj dolgozni, amint elegendő információval rendelkezel a kiszemelt objektumról!
Első modelleid olyan tárgyak legyenek, amik körülvesznek téged! Modellezd le a monitorod (klaviatúrád, bögréd, asztalod, MP3 lejátszód, satöbbi) az utolsó csavarig, és ha már tényleg olyan, mint a valóságban, akkor kezdj nagyobban gondolkodni!
Gyakorolj sokat! Nem fontos első munkád megosztanod velünk, csak az olyat, amivel már te magad is elégedett vagy, és más is elismeréssel fog beszélni róla!
Soha ne a modellező programod megnyitásával kezdj modellezni! Mindig tervezz előre, rajzold le, mit szeretnél modellezni. Ha a rajz kész, megvannak az arányok, méretek, nekiállhatsz a tényleges vertextologatásnak. Addig viszont hozzá ne nyúlj bármilyen programhoz, míg nincs előre felvázolt terved!
Tanuld meg a programot használni! Ez a fórum nem a Wings 3D-ről (Blenderről, 3D Studio Max-ról, satöbbi) szól, hanem a Stickman Warfare nevű játékról, ami modelleket vár. Ha már a programban fellelhető minden funkciót ismersz, van elég kreativitásod, és jól megtervezted, amit el akarsz készíteni, semmi nem állhat az utadba, hogy modelled a játékban tündököljön!
Elkészültél egy modellel? Felejtsd el! Nézd át, hogy tényleg minden a helyén van-e, sikerült-e megvalósítanod maradéktalanul, amit elterveztél, vagy még kell-e rajta finomítanod. Ha nem vagy elégedett a munkáddal, mi sem leszünk! Hidd el, nekünk nehezebb a kedvünkre tenni, mint magadnak!
Egyelőre ennyi, ha még lesz valami, mindenképp frissítek