Felhasználó
|
Egy kérdésem lenne:
Ha szándékomon kívül smootholtan mentettem le valamit, akkor van mód arra, hogy visszavarázsoljam valahogy az alapra? Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített): Letölthető itt Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn? Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál. Neon: – Morfológusnál? Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt. |
Felhasználó
|
Hát ha van türelmed akkor töröld egyenként a vonalakat mást ez ellen nem tudok egyébként én is ismerem ezt a hibát ami már jelentős hajveszteséget okozott nálam.
Ha valami többszöri próbálkozásaid ellenére sem sikerül, olvasd el a kezelési útmutatót.
Ha valamit elrontasz nevezd el 1.0-ás verziónak. És ha a szüleid is hozzáférnek a géphez amit hétvégén használtál, Töröld az előzményeket! |
Felhasználó
|
Csabika munkáján felbuzdulva elkezdtem befejezni egy nyári lámpakezdeményt.
//1-2 dolog még nincs kész - smootholást az előbbiekben leírt ok miatt az alján/közepén néhol elrontottam és még nincs letextúrázva sem + kilóg felül a 2 szár. és itt van az eredeti, hogy ne spamoljak több képet ide. (+lenne egy két kérdésem is az 'Általánosban' ezzel kapcsolatban) Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített): Letölthető itt Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn? Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál. Neon: – Morfológusnál? Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt. |
Felhasználó
|
Ha ilyen jól megy, játék felé is csinálhatnál pár modellt.
|
Felhasználó
|
Én se találok treb nekem is nagyon tetszik! azért a palettás színektől megkímélhettél volna mert olyan mint ha szívárványt szartál volna, de az hogy minden kis pöcök le van modellezve.... ÁLÍSMERÉSÖM!
Kléninek: mi kéne a játékba? |
Felhasználó
|
Legutóbb szerkesztve Huszonketto által |
Moderátor
|
Első modellnek bíztató. Nekem a középső rész túl nagynak tűnik, próbáld ki, hogy a fegyver mögé beszúrsz egy lapot és arra ráraksz egy fotót a fegyverről. Olyan képet keress a modellezéshez, amin a fegyvert nem közvetlen közelről fotózták le, hanem messzebbről (a közeli képek torzítanak, és a középső részt nagyobbnak mutatják, mint amekkora valójában). Abban az esetben, hogy ha a játékba szánod, akkor kicsit jobban figyelj oda, hogy mennyi polygonból áll a modell. Például a fegyver vége felé elég lenne harmad ennyi hosszanti beosztás. Utólag ezt nehéz változtatni, ezt csak a leendő modellekre tekintve mondom. Itt van két kép a saját RPG modellemről (én is kicsit sok részre osztottam a kört, de a hosszatni felosztással elégedett vagyok, ekkor még én sem ismertem a fénykép mögétevéses módszert, úgyhogy teljesen szemre van). Ha van még kedved modellezni, netán más programokat is megnézni, írj egy levelet
|
Felhasználó
|
Köszi a biztató szavakat!
|
Moderátor
|
Jónak jól néz ki, mechanikailag viszont kicsit gázos. Nem tudom eldönteni, hogy pump action vagy duplacsövű shotiról van -e szó. Ha előbbi, akkor a duplacső furcsa, ha utóbbi, akkor az a kérdéses, hol lehet berakni a lőszert, mivel nem hiszem, hogy nagyon le lehetne "törni" a csöveket. Próbáld meg inkább referenciával.
Legutóbb szerkesztve Mark által [15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
|
Moderátor
|
Ja, referencia. És kevesebb subdivide. Tudod, az S betűt ritkábban kell nyomkodni. Ja, és nem vektorokat tologatsz, az egy másik szoftvercsalád.
|
Idézet