«1...3839404142...62» Új üzenet

Felhasználó
11 éve
Egy kérdésem lenne:
Ha szándékomon kívül smootholtan mentettem le valamit, akkor van mód arra, hogy visszavarázsoljam valahogy az alapra?
flatexch2_zpsec96a7e2.gif


Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A
Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített):
Letölthető itt

Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn?
Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál.
Neon: – Morfológusnál?
Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt.

Felhasználó
11 éve
Hát ha van türelmed akkor töröld egyenként a vonalakat mást ez ellen nem tudok egyébként én is ismerem ezt a hibát ami már jelentős hajveszteséget okozott nálam.
Ha valami többszöri próbálkozásaid ellenére sem sikerül, olvasd el a kezelési útmutatót.
Ha valamit elrontasz nevezd el 1.0-ás verziónak.
És ha a szüleid is hozzáférnek a géphez amit hétvégén használtál, Töröld az előzményeket!

Felhasználó
11 éve
Csabika munkáján felbuzdulva elkezdtem befejezni egy nyári lámpakezdeményt.
//1-2 dolog még nincs kész - smootholást az előbbiekben leírt ok miatt az alján/közepén néhol elrontottam és még nincs letextúrázva sem + kilóg felül a 2 szár.
2prefpc.png
1p8ket.png
a1mrzo.png
és itt van az eredeti, hogy ne spamoljak több képet ide.
(+lenne egy két kérdésem is az 'Általánosban' ezzel kapcsolatban)
flatexch2_zpsec96a7e2.gif


Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A
Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített):
Letölthető itt

Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn?
Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál.
Neon: – Morfológusnál?
Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt.

Felhasználó
11 éve
Ha ilyen jól megy, játék felé is csinálhatnál pár modellt.

Felhasználó
11 éve
Én se találok treb :D nekem is nagyon tetszik! azért a palettás színektől megkímélhettél volna mert olyan mint ha szívárványt szartál volna, de az hogy minden kis pöcök le van modellezve.... ÁLÍSMERÉSÖM!

Kléninek: mi kéne a játékba? :D

Felhasználó
11 éve
rpg7wire_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


rpg7.2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Katt a nagyobb képért!

Még nincs letextúrázva. 1. modellem.

Legutóbb szerkesztve Huszonketto által

b_350_20_8D020E_B8B50F_49044D_1612E2.png

Moderátor
11 éve
Első modellnek bíztató. Nekem a középső rész túl nagynak tűnik, próbáld ki, hogy a fegyver mögé beszúrsz egy lapot és arra ráraksz egy fotót a fegyverről. Olyan képet keress a modellezéshez, amin a fegyvert nem közvetlen közelről fotózták le, hanem messzebbről (a közeli képek torzítanak, és a középső részt nagyobbnak mutatják, mint amekkora valójában). Abban az esetben, hogy ha a játékba szánod, akkor kicsit jobban figyelj oda, hogy mennyi polygonból áll a modell. Például a fegyver vége felé elég lenne harmad ennyi hosszanti beosztás. Utólag ezt nehéz változtatni, ezt csak a leendő modellekre tekintve mondom. Itt van két kép a saját RPG modellemről (én is kicsit sok részre osztottam a kört, de a hosszatni felosztással elégedett vagyok, ekkor még én sem ismertem a fénykép mögétevéses módszert, úgyhogy teljesen szemre van). Ha van még kedved modellezni, netán más programokat is megnézni, írj egy levelet :)

rpg-prev-01.png
rpg-prev-02.png

Felhasználó
11 éve
Köszi a biztató szavakat!
b_350_20_8D020E_B8B50F_49044D_1612E2.png

Moderátor
11 éve
Jónak jól néz ki, mechanikailag viszont kicsit gázos. Nem tudom eldönteni, hogy pump action vagy duplacsövű shotiról van -e szó. Ha előbbi, akkor a duplacső furcsa, ha utóbbi, akkor az a kérdéses, hol lehet berakni a lőszert, mivel nem hiszem, hogy nagyon le lehetne "törni" a csöveket. Próbáld meg inkább referenciával. :D

Legutóbb szerkesztve Mark által

[15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza

Moderátor
11 éve
Ja, referencia. És kevesebb subdivide. Tudod, az S betűt ritkábban kell nyomkodni. Ja, és nem vektorokat tologatsz, az egy másik szoftvercsalád.
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal
«1...3839404142...62»