Új üzenet

Felhasználó
9 éve
Na szóval. Belépek a stickman-ba, erre ez fogad, az egeret vagy a feliratokat sem látom:
Stickman_Warfare_2014.08.16._12-29-15_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A log ilyenkor nem tudom mutat-e valami rendelleneset, de itt van.
Ezen kívül nincsen baj, a játék megy szépen.

Legutóbb szerkesztve Zsupos által


Moderátor
9 éve
Jó lenne az egész logot látni, köszi.

Felhasználó
9 éve
Stickman Warfare v2.80.0 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2014.08.16.12:28:45
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
DirectSound and DirectInput Initialized
Using video card: RADEON 9200 SERIES
Available memory: 305 MB
Resolution: 800x600
Multisampling: 0
Max indices:FFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading fonts...font, fontmini, fontingame, fontchat.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4'
Loaded object 'kikoto'
Loaded object 'steelworks'
Loaded object 'raktar1'
Loaded object 'raktar2'
Loaded object 'oil'
Loaded object 'nafta'
Loaded object 'towerhouse'
Loaded object 'radio2'
Loaded object 'almacomp1'
Loaded object 'almacomp2'
Loaded object 'romhaz1'
Loaded object 'romhaz2'
Loaded object 'banker'
Loaded object 'fuggo'
Loaded object 'pantheon'
Loaded object 'mayan'
Loaded object 'maya_a3'
Loaded object 'maya_b3'
Loaded object 'kispiri'
Loaded object 'towerF'
Loaded object 'techkomplex'
Loaded object 'towerV'
Loaded object 'kbsz'
Loaded object 'out'
Loaded object '1v1map'
Loaded object 'facinhuses'
Loaded object 'portal_inst'
Loaded object 'atlantis_a'
Loaded object 'atlantis_b'
Loaded object 'solarcomp'
Loaded object 'autohid'
Loaded object 'apartment'
Loaded objects
Ojjektum renderer:lightmaps...more lightmaps...even more lightmaps...lm texture...
imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
No Rendertarget textures
Reflections initialized
No shader 2.0 on device
Initialized buffers
Loaded foliage
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Checksum:75053BEC
Game ended at:2014.08.16.12:29:20

Felhasználó
9 éve
No shader 2.0 on device.

Szerintem ez a baj. :)

Moderátor
9 éve
Massa tippnek jó, de nem ;D
Zsup vannak a data/textures mappában ilyen lila képek amiknek a fájlnevében benne van, hogy NRM. Azokat töröld ki, szerintem neked úgy menni fog, mert majdnem elég a vramod.

Felhasználó
9 éve
Még így sem jó...

Felhasználó
9 éve
Nekem ugyan ez lenne a problémám csak nem ír a logba olyanokat hogy no shader 2.0 on device és kb így néz ki a menü:milyenmenuez_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

LOL picit olyan mintha csak copyztam volna és beleszúrtam volna.

Legutóbb szerkesztve David003 által

VDavid003trollsign.jpg
getbanner.php?n=David003
b_460x42_C000000-4A4A4A-000000-FFFFFF-F19A15-FFCC00.png

Felhasználó
9 éve
nekem is az a bajom mint zsupinak:(
:P

Felhasználó
9 éve
Nekem is szét van esve a menu, pont mint David003-nak. Ha tippelnem kéne, akkor egysíkban van a menu deltázott (de szép magyar szó xD) téglalapja a háttérrel és ezért néhol összeérnek, ott ahol hiányzik a szöveg pixele. Mint mikor két texturát húz az ember egy azon síkra, akkor itt ott áttünnek egymáson, pont ilyen cakkosan. Csak egy ötlet :)

Moderátor
9 éve
Oké szerintem a Z-fightingra gondoltál. Most, hogy ezt megemlítetted lehet, hogy a gyengébb kártyákon kisebb bitszámú Z depthet támogat, és ez okozza.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz