Felhasználó
![]() |
Szevasztok!
A netes problémám megoldódott, most az a gond hogy elindítanám a játékot, és 100%-nál kidob azzal az üzenettel hogy: "Sajnos valami hiba történt Acces violation at addres 00435217 in module 'Stickman Warfare.exe'. Read of address 00000000 Aktuális esemény:HandleHDR Lite Ezt valószínűleg javítom a következő verzióban. Ez a hibaüzenet szebb, mint a windows-é. a Log tartalma: Stickman Warfare v2.5.7 (00000000). Log file. --------------------------------------- Game started at:2014.06.30.11:31:55 Loading lang file (LANGID=14) Server url: server.stickman.hu Loading stuff.json DirectSound and DirectInput Initialized Max indices:FFFFFFFF...Using 16 bit indices Direct3D Initialized Loading csicsafont...cf1, cf2, cf3. Other...Textures... Loading menu Loaded menu Loaded stickmen Loaded weapons Loaded object 'bunker4' Loaded object 'kikoto' Loaded object 'steelworks' Loaded object 'raktar' Loaded object 'oil' Loaded object 'nafta' Loaded object 'haz3' Loaded object 'radio2' Loaded object 'almacomp1' Loaded object 'almacomp2' Loaded object 'romhaz1' Loaded object 'romhaz2' Loaded object 'banker' Loaded object 'fuggo' Loaded object 'pantheon' Loaded object 'kispanthi' Loaded object 'mayan' Loaded object 'maya_a3' Loaded object 'maya_b3' Loaded object 'kispiri' Loaded object 'towerF' Loaded object 'techkomplex' Loaded object 'towerV' Loaded object 'kbsz' Loaded object 'out' Loaded object '1v1map' Loaded object 'facinhuses' Loaded object 'portal_inst' Loaded object 'atlantis_a' Loaded object 'atlantis_b' Loaded object 'solarcomp' Loaded object 'autohid' Loaded object 'apartment' Loaded objects Ojjektum renderer:lightmaps...out of lightmaps :'(\nLoaded objectrenderer Loaded ground textures Loaded water texture Loaded Sky Loaded vehicles Full screen texture intitialized Reflections initialized No shader 2.0 on device Initialized buffers Loaded foliage Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done. Initialized sky Loaded head items... Loaded head item displayer... Initilazing geometry succesful Loading sounds Initializing succeful Loaded geometry and data Checksum:FA353460 Software freezed Last state: HandleHDR lite Freeze at:2014.06.30.11:36:12 Zspusonak sosincs igaza!
![]() |
Moderátor
![]() |
Videókártyád hány megás?
|
Felhasználó
![]() |
Paassz.. nem tom hol lehet megnezni
Zspusonak sosincs igaza!
![]() |
![]() |
Rá van írva a videókártyára.
Zspusonak mindig igaza van!!
![]() ¦ ™ ® © ↑ ♂ ▬ ╝ ↔ ╣ ═ › ↓ ± · ← → ∟ ↨ ◄ ◙ ┘ ¬ █ ¶ ╦ ▒ ☼ ░ ♀ └ ╚ ║ ▓ » |
Moderátor
![]() |
Win + R -> dxdiag.exe -> enter -> ablak megnyílik -> Képernyő fül, ott mi a márka (első sor), és mennyi az összes memória (bár az nem a valódi méret).
Szerintem ebből ki lehet indulni. Van ettől bonyolultabb módszer, azt inkább kihagyjuk. ![]() |
Idézet