Felhasználó
|
Ha valaki modot akar készíteni, annak meg kell tanulnia, melyik fájl mire jó, mi mit csinál a JSON-ban, és minden mást. A tanulás közben magától is ki tudja szűrni, mi az, amire nincs szükség. Arról nem is beszélve, hogy a sctiktool csomagolójában alapból nem maradnak bent a szükségtelen fájok.
Bár ettől függetlenül bárki megcsinálhatja, ha van rá ideje, meg lelkesedése. |
Moderátor
|
Először is, frissült a modolás leírás, a részecskerendszerek bekerültek.
Másodszor felhívom a figyelmet egy új parancsra: /sniper Ez olyan mint a coords, csak itt a koordináta az lesz ahova utána lősz. Harmadszor, csináltam egy minimál pakkot: MINIMÁL PAKK Edit: link javítva. Legutóbb szerkesztve Hector által Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Felhasználó
|
Először is, frissült a modolás leírás, a részecskerendszerek bekerültek.
Másodszor felhívom a figyelmet egy új parancsra: /sniper Ez olyan mint a coords, csak itt a koordináta az lesz ahova utána lősz. Harmadszor, csináltam egy minimál pakkot: MINIMÁL PAKK Edit: link javítva. Azt írja ki hogy frissítsem a játékot. Lenne még egy gond megmarad a szent terület burka meg az atlantis portál azokat hogyan töröljem? Legutóbb szerkesztve New_Model által |
Felhasználó
|
Hogy tanulhatnám megy a modolást tökéletesen?(Láttam hogy hector berakott a crysis mod-ba maximum speed, maximum armor.... ikonokat, fogalmam sincs, hogy lehet ilyesmit csinálni és a "Modolás leírása" sem ír ilyesmikről!) A textúra változtatásig, az épületek berakásáig, és a fegyverek+a járművek 3D-s modelljének a változtatásáig eljutottam, de új bokrokat, új tulajdonságokat(Crysis mod), új tulajdonságú fegyvereket(nem csak kinézet),..... Nem tudok csinálni, ti mindezt tudjátok, de honnan???
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Felhasználó
|
Tanulj meg programozni, modellezni, grafikázni, és úgy 5 év múlva képes leszel hasonló modot készíteni, mint Hector.
|
Moderátor
|
A játék forráskódja elérhető az svn-en, de ha tényleg komolyan szeretnél vele foglalkozni, írj.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Felhasználó
|
Szeretnék komolyan foglalkozni ezzel de lehet hogy kléninek van igaza, gondolom nagyon bonyolult ez az egész! Gondoltam, hogy te a forráskódba is belenyúltál, esetleg ha valami netes helyet mondanál, ahol megtanulhatom a programozást az nagyon sokat segítene, (mi az az SVN ?) Nagyon köszönöm a sok segítséget és nagyon érdekel a programozás, úgyhogy meg fogom tanulni ! (Egyébként nagyon tetszett a crysis modod ! Majd felrakom az én modomat, nem nagy szemétség/törvényellenesség egy modot modolni? (crysis mod) Mindent köszönök!
Utóirat: A bokor berakáshoz is forrás kód kell? VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Felhasználó
|
svn.stickman.hu
Itt tudod letölteni a forráskódot. Programozni meg nem holnapra fogsz megtanulni, azt garantálom. És ne C++ -al kezdd ha lehet. |
Felhasználó
|
Borzalmas bonyolult, ez a forrás kód egyáltalán a stickmané.....Hát ehhez tényleg még tanulnom kell, de azért köszönöm!
VIGYÁZAT SUGÁRZÁSVESZÉLY!
|
Moderátor
|
A bokorhoz is. Amúgy meg tisztába kell lenned néhány dologgal, hogy pl. a crysis modomat nem tudod továbbfejleszteni, hacsak oda nem adom a kódot (erről lehet szó), azaz exét modolni nem lehet (jó igen csak az elvetemültség).
Új bokrot betenni pl. 4-6 sor kód. Viszont a crysisban van egy új fajta bokor is amiben a lapok másképp helyezkednek el, na az pl. már 20-25 sor. Ja és csak tájékoztatásképpen, a fő fájl 10500 sorból áll, ezen kívül még van vagy 15 másik fájl ami összesen még vagy 15000 legalább. Ebben megtalálni, hogy hova akarsz írni, nehéz, ki kell hogy fejlődjön a ctrl+F reflex a bal kezeden. Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Idézet