«12345...9»
Felhasználó
Általános » Modok 10 éve

köszi... 10 karakter

Felhasználó
Általános » Modok 10 éve

VBuffer...Failed creating static buffer of 824406 size (2289435004)
és
Could not load texture:data/lght.bmp
és ezeket hogy küszöböljem ki?

Felhasználó
Általános » Modok 10 éve

modnál 100%-nál kidobott
log itt

Felhasználó

én egy elhagyatott romos régi vidámparkara gondoltam. Egy pélad (pécs):
images?q=tbn:ANd9GcTANBzqbfvzgP5BOS_FUGaAM6pRuB_y5rsS5tNtHRrab1iiik04
images?q=tbn:ANd9GcT4ycN3KVNLwfUkPlcHOIeNNB9mEAHL6Zy3om_BjBvuoePzCc-jGw
a repülöbe be lehetne menni, és az ablakokon ki lehetne lőni szerintem
pecs-vidampark-_2.jpg
images?q=tbn:ANd9GcSBh7ubt8iI92Nb5uE2nhJFUwN2xR4uCB6crHT_0gqyIl1Fqlpt

Legutóbb szerkesztve Ritchie által

Felhasználó

Sziasztok!
Még új vagyok itt, ez az első modellem, bár tom, hogy a többiek már elég magasra tették a lécet.
Remélem teccik majd, egy farkasfejet csináltam.
wire:
QEEXCktvAwMGVAlFFgVR
modell:
farkasfej.png
legalább ne lopj

Legutóbb szerkesztve Ritchie által

Felhasználó

Mire jó a könnyített célzás, úgy valójában?

Felhasználó
Általános » Modok 10 éve

Töröld a data/cfg mappa tartalmát.
köszönöm :)

Felhasználó
Általános » Modok 10 éve

egy modot akarok frissíteni, de mikor indítom a játékot 100%-nál kidob, mert hibát észlelt...

log:
Stickman Warfare v2.5.4 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2013.08.10.09:48:52
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
DirectSound and DirectInput Initialized
Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading csicsafont...cf1, cf2, cf3.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4'
Loaded object 'kikoto'
Loaded object 'steelworks'
Loaded object 'raktar'
Loaded object 'oil'
Loaded object 'nafta'
Loaded object 'gyar1'
Loaded object 'haz3'
Loaded object 'radio2'
Loaded object 'almacomp1'
Loaded object 'almacomp2'
Loaded object 'romhaz1'
Loaded object 'romhaz2'
Loaded object 'banker'
Loaded object 'kispiri'
Loaded object 'pantheon'
Loaded object 'kispanthi'
Loaded object 'mayan'
Loaded object 'maya_a3'
Loaded object 'maya_b3'
Loaded object 'fuggo'
Loaded object 'towerF'
Loaded object 'techkomplex'
Loaded object 'karifa'
Loaded object 'towerV'
Loaded object 'kbsz'
Loaded object 'out'
Loaded object '1v1map'
Loaded object 'facinhuses'
Loaded object 'portal_inst'
Loaded object 'atlantis_a'
Loaded object 'atlantis_b'
Loaded object 'solarcomp'
Loaded objects
Ojjektum renderer:lightmaps...more lightmaps...even more lightmaps...lm texture...
imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
Full screen texture intitialized
Reflections initialized
Shaders initialized
Initialized buffers
Loaded foliage
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Unhandled error @004A4EB6:Read beyond end of file
Last state: Init Menu 1
Last sound action:
Exception at:2013.08.10.09:49:08

Felhasználó
Grafika » Skinek 10 éve

A hőségre tekintettel:
cube_www.kepfeltoltes.hu_.gif
X72tex.jpg
X72tex_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
SZERK.:
Névrszólót is csinálok!

Legutóbb szerkesztve Ritchie által

Felhasználó
Grafika » Skinek 10 éve

gm_www.kepfeltoltes.hu_.png
Stickman_Warfare_2013.08.06._14-24-43_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Stickman_Warfare_2013.08.06._14-24-33_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Stickman_Warfare_2013.08.06._14-24-24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
mpg.jpg:
149654924mpg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
SZERK.:
Névrszólót is csinálok!

Legutóbb szerkesztve Ritchie által

«12345...9»