Felhasználó
|
FIGYELEM! Mielőtt belekezdenék ötletem kifejtésébe le szeretném szögezni, hogy miért NEM létfontosságú ezt a funkciót azonnali hatállyal beletenni a játékba:
1.: Valószínűleg elég bszttl macerás lenne.
2.: A játékban örülünk, ha összesen vagyunk tízen, nemhogy még folyamatosan CW-k zajlanának.
(Éppen ezek miatt a dolgok miatt gondoltam, hogy ez amolyan ,,Baninagyonunatkozik" momentumkor jöhetne esetleg létre.)
Tehát akkor az ötlet:
Arra gondoltam, hogy bele lehetne tenni a játékba egy külön CW rendszert, parancsokkal, további opciókkal, számlálóval, esetleg külön arénákkal, stb.
Így nézne ki:
Az oldalon maradna a CW kihívás gomb, de miután erre rámegyünk több opció is megjelenne a CW-vel kapcsolatosan:
-Alapvetően maradna egy időpont választás és realm választás, de ezen belül is lehetne változtatás:
*A rendszer mentené az adott időpontot, és ez a játékon belül is meglátszana.
*Az adott realmot addig nem lehetne elérni, amíg a CW el nem kezdődik.
*Miután a CW kezdetét vette, alapesetben csak és kizárólagosan a klán
tagjai érhetik el a realmot egy külön /cw <realmnév> paranccsal.
*Emberhiány esetén lenne egy külön parancs, ami engedélyezi egy vagy több játékos belépését (erről később részletesebben.)
-Ha a realm és időpont kiválasztása megtörtént, akkor lehetne tovább specializálódni (ezeket is menti a rendszer):
*Hely kiválasztása (Itt gondoltam, hogy lehetne opció az Alap sziget, de
hozzá lehetne adni a játékhoz külön CW-hez tervezett Arénákat, amiket csak
ekkor lehet elérni.)
* A CW köreinek száma, és azoknak hosszúságának a megadása:
szerintem jobb lenne, ha lennének előre meghatározott értékek, amiket
választani lehet.(1x20 perc,2x20 perc,2x40 perc stb.)
*Ha megadtuk a körök számát és idejét, esetleg azt is meg
lehetne előre adni, ki melyik körben melyik csapatban lesz.
-Az előre megadott résztvevőket meg lehetne hagyni, de ez inkább csak tájékoztató jellegű lenne (később kifejtem.)
-Mindkét klánnak el kell fogadnia a megadott paramétereket, és a megadott időpontban kezdődhet is a cw:
Itt jönne be, a már fent is említett /cw <realmnév> parancs.Mint mondtam, a cw realmját a megadott időpontig nem lehetne elérni senkinek,majd miután a rendszer órája a megadott időt üti, a két klán tagjai elérhetik a realmot.Mind a kettő klánból legalább egy embernek meg kell jelennie a cw-n.Ha mind a kettő klánból legalább egy ember jelen van, akkor léphetnek életbe a cw-n belüli parancsok:
/start: Értelemszerűen a cw-t indítja.Ezt a parancsot csak akkor lehetne használni, ha mindkét klánból már (mint az előbb említettem) legalább egy személy jelen van.Ezt a parancsot persze nem lehetne önkényesen használni: Az X klán beírja a parancsot, és az Y klánnak pedig jóvá is kell ezt hagynia (pl. egy /accept paranccsal).
/allow <játékosnév>: Ez lenne a parancs emberhiány esetén.Ez csupán annyit tenne, hogy a megadott játékos onnantól el tudja érni a megadott realmot a /cw <realmnév> paranccsal.FONTOS: ezt a parancsot a cw elindítása után már nem lehetne használni.
Ezeken kívül maradnának a már megszokott realm parancsok.
Tehát akkor az előkészületek megvannak, indulhat is a harc:
Abban a pillanatban, hogy a /start paranccsal indítjuk a cw-t, elindul egy számláló, ami esetleg a jobb, vagy a bal alsó felső sarokban helyezkedne el.Értelemszerűen ha 20 percet állítottunk cw kör idejének, akkor ez 20 percet fog visszaszámolni.Ekkor a rendszer elkezdi számolni a játékosok öléseit, amit a kör végén abba is hagyna.Ezt a rendszer elmentené, és egy tabellán összegezné:
1.Kör 20 perc:
X klán nevek : pontok
Y klán nevek : pontok
Ez nyilván azért lenne jó, mert nem kellene manuálisan folyamatosan számolgatni, macerázni, hogy a fene ezt még pont a végén lőttem, bele számít?A rendszer bírálná az egészet.(Vagy ha az nem, akkor Judy bírónő.)
Több kör és csapatcsere esetén természetesen lehetne szünetet tartani két kör között, és a második kört egy újabb /start paranccsal indítani.Másodszor: szerintem tök jó lenne, ha már mint az előbb említettem előre meg lehetne adni ki melyik csapatban és fegyverrel akar majd lenni, így a rendszer automatikusan cserélné a csapatokat.Nyilván ez nagy valószínűséggel megvalósíthatatlan, de azért tök jó lenne nem?Nem?Na ugye!!
A cw vége:
Miután a számláló a nullához ér, (és nincs már több kör hátra) a cw realmja automatikusan dobja a játékosokat a realmról, akár csak egy 1v1-ben. Ezután a rendszer összegzi a pontokat és megadja a nyertest.A CW végén csak és kizárólag a részt vett játékosok nevét mutatná a rendszer és azoknak pontjait.Az olyan játékosokat akik előre lettek hozzáadva és végül nem jelentek meg, nem kerülnének fel a tabellára, akik viszont nem voltak felírva és mégis megjelentek felkerülnének.
Apróságok:
Sokszor merül fel, hogy egy játékost dob a szerverről a játék, mert most neki épp olyan napja van.Erre lenne jó, hogy ha a rendszer folyamatosan mentené az eredményeket, így mikor visszacsatlakozik, automatikusan onnan folytatja a játékos a killelést ahol abbahagyta.
Esetleg meg lehetne adni, hogy mely fegyvereket nem lehet használni cw-n, és azok automatikusan tiltva lennének.
Ejh de hosszú lett...
Legutóbb szerkesztve tms_ által
|