«12345...25»
Moderátor

Lehet csinálni law vs noob meccset is, ha lesznek rá jelentkezők.

Legutóbb szerkesztve Nixtheop által

Moderátor

Megvoltunk 10-en, miért vártunk volna tovább? :P

Moderátor

Hogy is mondtad? "Nekem játszhatatlan így a játék." A lagtól nem tudok célozni". Ezek szerint annyira mégsem rossz. :)
A játék végére amikor megláttam valakit 0 fps+elhúzott a fegyver, de sikerült így is. :P

Moderátor

A ma szervezett 5v5 meccsünk után gondoltam heti eventként rendezek több ilyet is. Ez annyit jelent, hogy egyenlő létszámban vegyes csapatokkal (nem klánhoz fűzött) "CW"-zünk a hagyományos CW szabályokkal. Itt lehet ilyenekre jelentkezni, aztán ha van érdeklődés, akkor lesz több ilyen is.

Mai 5v5 :)

Stickman_Warfare_2017_09_01_20_06_08.jpg

StanderMan: +23

Stickman_Warfare_2017_09_01_20_29_08.jpg


Event tetőpontja ;)

Stickman_Warfare_2017_09_01_20_22_12.jpg

Eredménytábla:

OP: 88+83 171
Arebosz: 67+77 144
Jaguar: 52+66 118
StanderMan: 41+72 113
NEW: 48+46 94

Összesen: 640

TheMusicStudent: 73+54 127
promage111: 53+47 100
Crystallize: 29+37 66
Doxine: 34+31 65
Totyaa 25+24 49

Összesen: 407

Megnyitom a topicot, lehet jelentkezni legközelebbre is. Remélem tetszett a résztvevőknek.



Legutóbb szerkesztve Nixtheop által

Moderátor
Általános » Offtopic 6 éve

Háromnegyed 8, 8 körül kezdenénk egy baráti 5v5-öt vegyes csapatokkal, aki szeretne jönni /realm 5v5

Moderátor
Ötletek » PERimmortal 6 éve

Jó ötlet, annyival változtatnám meg, hogy ne más színű legyen, hanem láthatatlan, hogy egyáltalán ne történjen semmilyen közbeavatkozás a többi játékossal. (magyaráznom sem kell a visszaélési lehetőségeket) Lényegében ez egy /spectator parancs lenne, szerintem már fel lett vetve hasonló. :P (Klényinek volt egy ilyen .exe fájlja is ha jól emlékszem a legutóbbi bajnokságon)

Moderátor
Ötletek » Quad 2.0 6 éve

Na csak hogy tisztázzuk a dolgokat.

Ez a "túl gyenge a quad" már több éves szlogen, folyamatos balanszolási kísérletek után jutott el erre a szintre, amely így is szerény véleményem szerint túl sok is. A célközönsége ennek a fegyvernek mindig is az újabb játékosok voltak, hiszen ezt a lehető legkönnyebb használni, nem kell hozzá sok tehetség, egy helyben darálva nagyon egyszerű bárkit is lelőni.

Régen sem hitték el, amíg jómagam el nem kezdtem használni, és instant 450 kill/óra (!) sebességgel fel alá rohangálva közelharcban/közép és távolharcban kaptam szét az egész gun csapatot folyamatos wicked-ek közepette mert annyira counterelhetetlen volt a fegyver. (ekkor még persze több ember is játszott más volt a játék dinamikája és gyorsabban lehetett pontokat szerezni)

Ha csak egy pont érvényesülne ebből az ötletből szó szerint nem lehetne ellene mit kezdeni, mert akármilyen rangeből verhetetlen lenne. Arra, hogy nem tudjátok "megfelelően" használni csak annyit mondok tanuljatok meg vele bánni, mint bármilyen másik fegyverrel. Ideje lenne befejezni ezt a "buffoljuk a quadot" történetet, ez már 5 éve se járt sikerrel.

U.I: I see what you did there :D

Legutóbb szerkesztve Nixtheop által

Moderátor
Hírek » Eventek 6 éve

Így olvasgatva a témát csak annyit jegyeznék meg, hogy Banánnak köszönhetően a napi 0 játékosból 10-20-at teremtett, legalább egy apró köszönet járna a kritikák mellé. (amivel amúgy nincs probléma) A játék korszerűsítése elkerülhetetlen a továbbiakban, hatalmas konkurrencia van már az ingyenes játékok világában is. Koppintás vagy sem, a jól bevált ötletek átvétele teljesen rendben van.

Moderátor
Általános » Offtopic 7 éve

Chill brah, kár erőltetni a témát. :D

Moderátor

Érdekes módon magas grafikán kiválóan fut a játék, ellenben ha leveszem akár egy kicsit is beleértve ha kikapcsolom az esőt, akkor kifagy a játék "floating point division by 0" hibaüzenettel.

Stickman Warfare v2.9.6 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2016.09.03.21:23:37
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
Loaded muted.cfg
DirectSound and DirectInput Initialized
Using video card: NVIDIA GeForce GTX 960
Available memory: 4090 MB
Resolution: 800x600
Multisampling: 0
Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading fonts...font, fontmini, fontingame, fontchat.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4', 'kikoto', 'steelworks', 'raktar1', 'raktar2', 'oil', 'nafta', 'towerhouse', 'radio2', 'almacomp1', 'romhaz1', 'romhaz2', 'banker', 'fuggo', 'pantheon', 'mayan', 'maya_a3', 'maya_b3', 'kispiri', 'towerF', 'techkomplex', 'towerV', 'kbsz', 'out', '1v1map', 'facinhuses', 'portal_inst', 'atlantis_a', 'atlantis_b', 'solarcomp', 'autohid', 'apartment', 'palmalittle'
Loaded objects
Ojjektum renderer:imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loading props: shell, lantern, lamp
Loaded props
Loaded foliage
Shaders initialized
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
Full screen texture intitialized
Reflections initialized
Initialized buffers
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Checksum:03BA822D
Software freezed
Last state: Menu Render Scene
Freeze at:2016.09.03.21:24:02

«12345...25»