Moderátor
|
Erre gondoltatok? nekem megvan a modell erdetiben, hiszen én csináltam. |
Moderátor
|
Legutóbb szerkesztve Hector által |
Moderátor
|
tudod mit csinálj, amivel tök jó dolgokat lehetne csinálni? mogzatható épületeket ( pl. egy kinyíló ajtóhoz, mert bár mozgatni most is lehet dolgokat, de át lehet rajtuk menni) |
Moderátor
|
Igazából az ötletek szabályzat két dologra vonatkozik: |
Moderátor
|
Ehhez azért egy kis technikai átalakítás szükséges. A mostani 'ki van játékban' rendszer is kissé kamu, azokat mutatja, akik szereztek killt az elmúlt 5 percben. Aki pedig nincs regelve, annak nem ír killt, ezért nem látszik. Legutóbb szerkesztve Hector által |
Moderátor
|
Figy a saját szerver az elég ízi, csak fel kell tudni buildelni a cpp projectet. Utána meg a datában van a server.cfg, amiban átírod mondjuk localhostra |
Moderátor
|
Szívesen adnék jogot... csak pillanatnyilag még én sem tudom a db accesst Alextól kéne kérni (de lehet speednek is van). Amúgy melyik ez a season rendszer? Linkeld be pls. |
Moderátor
|
magyarul: már rég nyílt forráskódú |
Moderátor
|
Ami azt illeti én egy reális jövőt tudok elképzelni a stickmannek: smwf 2. Viszont ennek is kellően csekély az ötlete, most már én is főállásban dolgozom (játékfejlesztőként) úgyhogy meglátjuk. |
Moderátor
|
Amúgy, nem laggolna. Viszont olyan sosem volt, hogy playerek és botok egyszerre legyenek a mapon. El tudnám képzelni, hogy a szerver küld üzit a klienseknek, hogy bot spawn, kap egy seedet, offsetet, ami alapján pszeudorandom ugyan úgy viselkedne és nem kéne lekommunikálni. De a botok már ki lettek a kódból is gyomlálva úgyhogy teljesen újra kéne csinálni.. navmesh építés... megtanítani a fegyverekkel lőni... nem ízi |