«12345...7»
Felhasználó

OK. Elolvastam mindenkiét, újra, szóval köszönöm a kritikákat, nekilátok, kipofozom, aztán lesz majd valami belőle. Hector, köszönöm a lapokból lomb ötletet :D. Nekem nem jutott volna eszembe.

Felhasználó

Lényeg a lényeg: Egy ilyen totál becsavarodott fickáó aki egy szigeten van :P. Megfogadom. Megfogadom. Szóval holnap (ha képes leszek asztal mellé ülni és modellezni, elvégre beteg vagyok) akkor teszek a házra bambusz textúrát, a lombot.. nem tudom hogy de valahogy átgondolom és a textúrákat is megpróbálom rendbehozni. Kösz az ötleteket :d

Legutóbb szerkesztve BeerDeer által

Felhasználó

Sady tanácsára, a több szem többet kritizál ergó több ötletem lesz a javításhoz elven, ide is beküldöm.

Előre megjegyezném, hogy ez NEM a végleges verziója!! A textúra úgyszintén nem végleges. Ez csak egy terv ami folytatásra vár.

Szóval a lényeg az, hogy az ötletek topicban ugy volt a fák ötlete, meg az hogy fajánt lenne egy ilyen Robinson Crousoe-féle fa rajta egy ilyen házzal. Szóval én neki is álltam és ez lett az eredmény. Kritikákat kérnék főképpen, és kérnék ötleteket a folytatásához is, mert ez a project nagyon érdekel. És mivel ugye az ötlet alapból egy játékba való épület, éppen ezért arra is gondoltam hogyan lehetne magába a játékba bepakolni (nem ezt a modellt, hanem a továbbfejlesztett végleges verzióját). Ugye mivel van rajta létra (és stickben nincs létramászás) ezért egy egyszerű teleporttal lehetne megoldani a feljutást.
Képek:
Crousoe1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Crousoe2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Crousoe3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Crousoe4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És a wire:
Crousoewire1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Crousoewire2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ja és igen a faházban az az izé az ott wilson akar lenni egy kicsi amerikai változatban (amerikaifocilabdaforever!).
Ötleteket kérnék hozzá (újramodellezem az egészet és ötleteket kérnék a kiegészítéshez).

És egy hozzászólás a hozzászólásban alapon gratulálok a fegyóhoz Treb, nekem nagyon bejön! Egy pár év múlva remélem én is ilyen szinten tudok majd modellezni ^^.

BeerDeer voltam.

Legutóbb szerkesztve BeerDeer által

Felhasználó
Grafika » Skinek 11 éve

Nekem tetszik ;). Beraktam!

Felhasználó

Nem, csak beillesztettem. Semmi nem lett törölve. Megpróbálom egy új mappába felrakni.

Felhasználó

Készítettem egy egy szem modellből álló modot (csak körbe szerettem volna járni játékon belül is a modellt). Convertáltam meg minden, bepakoltam minden fájlt, sticktoollal is megcsináltam, el is indul, be is tölti, de még mielőtt bedobna a főmenübe kidob. A log:
Stickman Warfare v2.4.6 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2013.01.19.13:30:33
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
DirectSound and DirectInput Initialized
Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading csicsafont...cf1, cf2, cf3.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4'
Loaded object 'kikoto'
Loaded object 'steelworks'
Loaded object 'raktar'
Loaded object 'oil'
Loaded object 'nafta'
Loaded object 'gyar1'
Loaded object 'haz3'
Loaded object 'radio2'
Loaded object 'almacomp1'
Loaded object 'almacomp2'
Loaded object 'romhaz1'
Loaded object 'romhaz2'
Loaded object 'banker'
Loaded object 'fuggo'
Loaded object 'pantheon'
Loaded object 'kispanthi'
Loaded object 'mayan'
Loaded object 'maya_a3'
Loaded object 'maya_b3'
Loaded object 'kispiri'
Loaded object 'towerF'
Loaded object 'techkomplex'
Loaded object 'karifa'
Loaded object 'towerV'
Loaded object 'kbsz'
Loaded object 'out'
Loaded object '1v1map'
Loaded object 'facinhuses'
Loaded object 'portal_inst'
Loaded object 'atlantis_a'
Loaded object 'atlantis_b'
Loaded object 'solarcomp'
Loaded object 'Fa'
Loaded objects
Ojjektum renderer:lightmaps...out of lightmaps :'(\nLoaded objectrenderer
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
Full screen texture intitialized
Reflections initialized
Shaders initialized
Initialized buffers
Loaded foliage
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Checksum:7A069D14
Mod detected.
Unhandled error @00435173:Access violation at address 00435173 in module 'Stickman.exe'. Read of address 00000000
Last state: HandleHDR lite
Last sound action:
Exception at:2013.01.19.13:30:49

És ugye a szokásos, ez a hibaüzenet szebb mint a windowsé szöveg. Mi lehet a probléma??

Felhasználó
Általános » Zene 11 éve

Nicky Romero - Toulouse

Felhasználó
Grafika » Skinek 11 éve

Egész jó bár van ahol elég rossz az illesztés.. Próbálkozz még, az alapötlet amúgy meg nem rossz ;).

Felhasználó
Grafika » Skinek 11 éve

Egy szót modok. CS2.. Adobe CS2 xd

Felhasználó
Grafika » Skinek 11 éve

Az én textúráim a legnagyobb felbontásúak. Konkrétan a photoshop általam használt verziója nem enged nagyobb felbontást.

«12345...7»