Moderátor
|
Treb a kép átlátszó, és nem ilyen szürke háttér előtt lesz a játékban ha lesz. |
Moderátor
|
|
Moderátor
|
Holnap befejezem.. az eredeti kép sokkal nagyobb |
Moderátor
|
Ez igaz, azért hadd szemléltessem egy képpel podnak, hogy mire akarok kilyukadni ezzel a sok szövegeléssel |
Moderátor
|
Sztem ilyenekre gondol, hogy pl a B betűnek túl kicsi a felső része >> csak nagy betűtknél lehet használni. Viszont az hogy csak nagy betűméretes használatra készíted őket, nem jelenti azt, hogy nem is kell jól kinézniük. A K alsó része nem mutat jól, mert semmi köze a K hoz a néző szemszögéből, próbáld követni az erederi betűk vázát, ha ez megvan csak akkor foglalkozz a csicsával. A T nek alul töröld a lábát, és próbálj meg egy olyat csinálni ami a szárból indul ki, és nem áll külön... ez majd felismerhetőbbé teszi a betűket a használatkor. |
Moderátor
|
jó ötlet, kapcsold be az antialiasingot (AA) (min 2x, de inkább 4x lenne ide a jó), ne kérdezd hogyan kell, használd a goolge-t a videókártyádnak megfelelő vezérlőpultra való keresgéléssel |
Moderátor
|
Most nincsen minecraftom, úgyhogy ezt nemnagyon értem... |
Moderátor
|
Véletlenül nem pont ez a hiba jön fel? |
Moderátor
|
Telepíts le minden java cuccost ami csak van, utána futtas 1x Ccleanert, ha ati a kártya akkor a registry kipuculós dolgot is (az ecset alatti gomb> keresés > fixálás) ha viszont nvidia a kártya akkor a registryset ne csak a simát! |
Moderátor
|
Köszi ki fogom próbálni amit mondtál. Amúgy simán és egybeolvasztva is exportáltam már, de nem volt különbség. Amikor egyesítem az elemeket azok tényleg eggyé válnak, csak a c4d rárak texture tag-okat, hogy melyik polyra melyik textúra kell. |