«123» Új üzenet

Felhasználó
9 éve
Hogyha már sorra érkeznek a jobbnál jobb ötletek, akkor én is bedobok egyet.
Új fegyverre gondoltam, melynek működési elve az,hogy elsütöd egyszer, lebénítja a célpontot, majd másodjára elsütve meg is öli.
Neve FK-291, a Freeze'n'Kill rövidítése és a jelenlegi játék verziószám együttese.
Amennyiben jónak találtatik le is modellezem.
sztikmenes benner
getbanner.php?n=Muves

Mások értékelései az ötletről (17 értékelés):


Felhasználó
9 éve
Ha már eltalálod, mire jó, hogy lefagyasztod? Semmi. És így kb más is lelőheti. És ha van jó fegyverötlet, akkor kettő kell legyen. Egy GUN és egy TECH.

Legutóbb szerkesztve hph01 által


Felhasználó
9 éve
Felvetek akkor én fegyverötletet, úgyis el lesz vetve de szép.
Gun: Shotgun. Nyilván nem kell bemutatni, működési elvét úgy lehetne leprogramozni, hogy a puskacsőből egy tölcsérszerű rádiuszban random kilő "söréteket". Minél közelebb van valaki, annál nagyobb valószínűséggel található el, mert kisebb a felület, amin a golyók áthaladnak.
Tech:*egyelőre név nélkül*. Ez egy savlövő valami lenne. Olyan elven működne, hogy a földre kell vele célozni és ha valaki rásétál, meghal. Kvázi mint a noob robbanása, csak ez mondjuk 3-4-5-x másodpercig ottmarad. Szépen körbe lehet lőni az ellenfelet és csapdába ejteni, amiből ha ügyes, kiugorhat, szóval semmi op-ság. De hogy ne legyen elbaszott bonyolult használni, a kiköpött sav rádiusza nem m8-lövedék méretű lenne, hanem mondjuk a noob explosionrádiuszának ötöde.

Moderátor
9 éve
Egy shotit beraktam az évek óta készülő modomba és a többiekkel is jó ideje fontolgatjuk. Ha lesz gun fegyver, akkor valószínűleg az lesz.
A másik sem rossz ötlet, a grafikai megvalósításban látom a nehézséget. Egyszerűen úgy lehetne megcsinálni, hogy körökben lassan terjed, de akkor pl ferde felületen rétestészta lenne, a falakról nem is beszélve.

Felhasználó
9 éve
Grafikai megközelítésből, átveszed a quadból, csak ahol érintkezik a terrainnel, ott egy köröcskét hagy maga után, ami maga a sav. Hogy ne legyen túl erős, mondjuk 4-et lő egymás után úgy mint a quad, utána kis szünet. Plusz, hogy ne lehessen automata fegyverként használni folyamatos kattintgatással, mint a quadot, beállítasz egy időt, amíg charge-ol, pl pont ezt a kis szünetet, ami 4 lövés közt megtörténik.

Ami a te ötletedet illeti: Falon senki nem sétál, ott csak felfesti az egész falat, ha épp oda lövik, de a playereket az nem érinti. Ferde felületen meg nyugodtan terjedjen rétestészta módjára, ezzel ki lehetne használni a fegyver adottságait. Max. kisebbre állítod a becsapódási rádiuszt. Ha túl OP, utólag módosítod.
Hajrá!

Moderátor
9 éve
Nem erről beszélek, hanem, hogy alapból minden részecske (kör) vízszintesen állna. A falakon létraszerűen lennének. Meg lehet úgy csinálni, hogy ütközéskor beálljon jó irányba de úgy is szarul nézne ki. Olyan lenne, mintha megfognál egy poharat és 100 forintosokat ragasztanál rá, egyszerűen nem fedi és eláll.

Felhasználó
9 éve
Ééééértem. Akkor hagyjuk a savat, ez úgyis tech fegyver, hagyjon félgömböt/gömböt maga után, ami aknaként működik. Akkor tökmind1, hogyan áll bele a földbe. Annak a megvalósításához nem értek, de lehet hogy egyszerűbb lenne. Ott inkább az okozná a problémát, hogy ne ütközzön a játékosokkal.

Felhasználó
9 éve

Moderátor
9 éve
Amúgy, ha csak simán részecskével oldanánk meg a savat az nem gáz. Vaagy lehetne valami kis modell is akár, ami még csilloghat is meg minden.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz

Felhasználó
9 éve
Igazadvan és a fyegyver nem is rossz de lehetne sorozat lővős.
«123»