«123» Új üzenet

Felhasználó
6 éve
Nagyon jó lett :D

Szerintem próbáld ki, hogy mindkét csapatnak van bejárata az épületbe, így talán kiegyensúlyozottabb lesz a házban a harc.

Felhasználó
6 éve
Simple: ha a tech oldalra ha rakunk egy ajtót azt úgy kell megoldani hogy ne legyen campelhető. - az ablakokat is én írtam. így is elég nyitott az a spawn, át kéne dolgozni. Amúgy a ház maga nagyon király

Felhasználó
6 éve

Igen, erre én is gondoltam, de így viszont a ház elég erősen kedvez a gunoknak papíron.

Valamikor pár embernek tesztelnie kéne és az abból kapott visszajelzésekre hagyatkozva modosítani. (ha kell)

Vagy legyen egy par ugymond felig nyitva, vagy pakold vissza a texturat.

Talán ez lenne a megoldás vagy a tech spawnpointokat modosítani/máshova rakni esetleg...

Legutóbb szerkesztve Simple által


Felhasználó
6 éve
Igen ez úgy adja magát de nem fogom leírni hogy vki rakja már be abba a másik magányos épületbe a tech spawn-t ami mögött am. rendszeresen gunok spawncampelnek, mert én nem csinálnám meg és akkor mire legyen nagy a pofám

Felhasználó
6 éve

Igen, csak ötletek vannak, megvalósítás nincs. :S

Felhasználó
6 éve
Az épület direkt úgy van kialakítva, hogy a techek (és azon belül a quadosok) ne tudjanak olyan hosszú ideig kempelni a dobozok mögül, és ne csőlátással sorozzák állandóan a gun spawnépületének a hátsó kijáratát, hanem figyeljenek máshova is, ha már ilyen szuper fegyvert választottak. Ami a tech spawn-t illeti, a közvetlen mellette levő ablakok nem véletlenül vannak betéglázva, a felső ablakokhoz pedig majd fatábla kerül, hogy felülről se lehessen a techeket kempelni. Ja, és az ablakokon keresztül is be lehet ugrani az épületbe, tehát fölösleges vitát nyitni, hogy hol legyen ajtó (vagy bejárat) :) .

Legutóbb szerkesztve suhanc által


Felhasználó
6 éve
/Duplaposzt/
Időközben elkészültem az apróbb részletekkel is + egy másik épületet is átalakítottam csak úgy, de ebbe már nem lehet bemenni, cserébe egy kicsit dizájnosabb külsőt (és belsőt) kapott :)
StickmanWarfare2017.08.08.01-27-18.jpg
A többi kép elérhető itt
Btw honnan importáltad be a jelenleg meglévő modelleket?
Időközben megtaláltam a visszakonvertert ha érdekel (6. link).

Legutóbb szerkesztve suhanc által


Elit
6 éve
Az épület direkt úgy van kialakítva, hogy a techek (és azon belül a quadosok) ne tudjanak olyan hosszú ideig kempelni a dobozok mögül.
Mad props to this guy!
yc3T2cJ.png

Felhasználó
6 éve
a kerítést légy szíves hagyd ki, petróval csak úgy lehet a tech felőli jobb oldalt cempelni megfelelő és megérdemelt kontroll alatt tartani :D

Amennyit én játszom,tőlem mehet.
getbanner.php?n=Fradi
«123»