«1...45678...35» Új üzenet

Moderátor
12 éve
Áruld már el nekem. Mi a szent ég ez a sok cylinder? o.O
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal

Moderátor
12 éve
stickman-2011-09-10-21-13-07-37.png
Az alatta lévő cölöpök. :D

Felhasználó
12 éve
am figy nem tudjátok nekem mért irja ki a wings ha exportálnui akarok egy jpg-t vagy akármit hogy error ???
photo-1560885.gif_r=1344750696
1162458764e41345e5384c.jpg

Moderátor
12 éve
Akárhány részből állhat ... Az már más kérdés, hogy értelme van-e. A jpg export errorra meg nem tudok mit mondani. Kicsit bővebben ismertethetnéd a körülményeket.
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal

Moderátor
12 éve
ez az egész bunki 3, max négy elmeből állna, erre itt van 14 :D
Ha exportálás előtt kiválasztom hogy connect + delete, ami összekapcsolja az objektumokat 1-be, akkor is ugyanez az eredmény születik.

Moderátor
12 éve
Javíts ki, ha tévedek, de tudtommal attól még nem lesz egy objektum, csak egybe lesz vonva, egyszerre tudod szerkeszteni. Viszont ha ezt mindig megteszed exportálás előtt, akkor van egy olyan tippem, hogy az cseszi szét az UVW mapot. Gondolom 3ds-ben exportálsz. Lehet meg kéne próbálni inkább obj-be (bár azt a konverter nem kezeli le, szóval utána valamivel még 3ds-be kéne alakítani), azzal talán menne. Esetleg próbáld meg Wings-ben textúrázni, nem nagy ördöngősség.
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal

Moderátor
12 éve
Köszi ki fogom próbálni amit mondtál. Amúgy simán és egybeolvasztva is exportáltam már, de nem volt különbség. Amikor egyesítem az elemeket azok tényleg eggyé válnak, csak a c4d rárak texture tag-okat, hogy melyik polyra melyik textúra kell.

Moderátor
12 éve
Tehát olyankor új face-eket is létrehoz. Ez bezavarhat az UV-zásba. Viszont ilyen esetben felesleges egyesíteni, nem nyersz vele polygont. Inkább simán töröld ki azt, ahol nincs szükség lapokra (semmilyen esetben nem látszanak), a Stick kezeli a "lyukas" modelleket, és ezzel is spórolsz egy pár (tényleg nem sokat, de valamennyit mindenképp) a polygonszámból.
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!

Grafikai blogom, tutorialokkal, munkáimmal

Felhasználó
12 éve
A legtöbb stick-es a winds 3d-s programmal csinál modokat de én a google sketcup-al dolgozom toolbar-ja nem úgy mint awinds-nek.

Moderátor
12 éve
QEEUDEtvAwMGUlJFRAVR

ez életem első befejezett modellje volt kb. lassan 3 éve. megtaláltam és most tetszik :)
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz
«1...45678...35»