Adminisztrátor
|
Jo lenne.
Egyebkent kisebb-nagyobb valtozasok: Mostantol ha ranyomtok egy esemeny nevere, megjelenik a leiras, illetve jelezhetitek facebook style, hogy reszt akartok-e venni rajta. Az is megjelenik, hogy hanyan (en ha raviszitek a szamra a kurzort, kik) erdeklodtek vagy lesznek ott. Illetve regi oreg Pizzapajtas forummoderator lett, minekutan Achi elhuzott. Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Felhasználó
|
Achival mi lett?
|
Adminisztrátor
|
Szemelyes okok miatt itthagyta a kozosseget.
Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Adminisztrátor
|
Apro valtozasok az esemeny rendszerben, illetve nehany info rola.
Esemeny szervezesekor ne szervezzetek jovo hetre vagy kesobbre, mert minden vasarnap ejfelkor nullazodnak az esemenyek (mint a toplista, stb). Ezen kivul ne rendezzetek "tobb napos" esemenyt, mert csak az elso nap datuma van kiirva, es hulyen nezne ki, hogy 2017.12.18 18:00:00 - 12:00:00. Nem erre lett kitalalva. Leirast nem kotelezo irni, illetve valamiert az ő betuket nem kezeli le, ennek utanajarok. Mikor csak az attekintes oldalon nezitek, a szamok szogletes zarojelben: [ennyi jatekos lesz ott / ennyi jatekos erdeklodik], ha valaki meg nem jott ra. A +1 gomb arra van, hogy ne kelljen megnyitni, de fel tudj jelentkezni az esemenyre, mint "Ott leszek!". Mikor egy esemeny pirossal van irva, azt jelenti, hogy aznap lesz. Mostantol lehet esemenyeket torolni is, modositani nem. Szoval nezzetek at, amit csinaltok (ez egyebkent is igaz mindenre). A jovoben tervezek missziokat csinalni, hogy rendezz/vegyel reszt esemenyen, stb. Illetve adott mennyisegu nyersanyag (vagy kill, meg nemtom) fejeben akarok specko esemenyeket rendezhetove tenni, pl duplakill, vagy ilyesmi. Nyilvan rovid idore (pl husz perc). Dragak lennenek egyebkent is. Legutóbb szerkesztve Banán által Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Adminisztrátor
|
BOTOK! Vagy olyasmi. Ma par orat oltem bele, hogy csinaljak felig-meddig epkezlab botokat. Egyelore elegge kis butacskak, majd meg alakul. Perpillanat az van hogy:
Van nehany (most 3) pozicio kijelolve a jatekban. Ha leraksz egy botot, ezek kozul az egyikre spawnol, random sapkaval es MPG-vel (majd random lesz, vagy tetszoleges (hehe, ez a ket szo ugyanaz)). A poziciohoz elore be van programozva, hogy melyik masik poziciokra mehet tovabb. Random valaszt egyet, es elindul arra. Perpillanat eleg hulyen mozognak, de ha ez megoldodik mar eszre sem lehet venni, hogy atmennek az epuleteken, mert kerulgetni fogjak oket. Egyelore az van, hogy ha a jatekos eleg kozel kerul, akkor elkezdenek fele haladni, ezt fogja felvaltani az, hogy lonek ra. Le lehet oket puffantani kicsit hulye hitboxxal, hacsak nem robbanos fegyverrel vagy. Nyomi bemutato videok: https://www.youtube.com/watch?v=ztBdOhT52Ec https://www.youtube.com/watch?v=lLClSTXux3M Az lenne a kerdesem, hogy Titeket mennyire zavarna, ha nem mindenkinek ugyanott lennenek a botok? Szoval pl nalad 3 bot van, masik jatekosnal 10, megint masiknal lehet, hogy 0, es mind mashol valszeg. Ugyanis akkor nem kell szerveren kuldozgetni az adataikat, es mindenki annyi bottal jatszhat, amennyit lerak (max 20-ra allitottam asszem). Szerk.: Ja igen, script rendszerbeli parancs van a bot spawnhoz, mert igy lehet "single player" modokat csinalni. Legutóbb szerkesztve Banán által Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Felhasználó
|
hogy őszinte legyek ha már vannak botok legyenek mindenkinek ugyan ott. Nagyon király hogy csinálod (jók a bemutató videók is), de szerintem ha erre már elszántad magad inkább dolgozz rajta addig amíg "tökéletes" nem lesz
|
Felhasználó
|
Ez lehet, hogy hülye kérdés, de fognak ezek lőni is majd?
|
Adminisztrátor
|
Egyelore az van, hogy ha a jatekos eleg kozel kerul, akkor elkezdenek fele haladni, ezt fogja felvaltani az, hogy lonek ra.
Honlapom | StickTool letöltés | Modolás tutorialok | Script készítő
Megkel, hogy mondjam elégé nedves
|
Adminisztrátor
|
Ajj, botok. Anno vért hugyoztam hogy legyenek, akkor mondjuk csináltam navigation-mesh generálást is, hogy ésszerűen tudjanak mászkálni a pályán, meg rájuk is rendes fizika hatott. A releváns kód tuti megvan még valahol az SVN-ben elrejtve vagy kikommentelve.
Arra jó volt, hogy ha valaki felment egyedül játszani, ne unatkozzon. Meg mehetne git-re pull requestnek Legutóbb szerkesztve Admin által |
Felhasználó
|
Köszönjük emese
|
Idézet