«12345...18»
Felhasználó

szándékosan van kiszedve a bbcode

Felhasználó
Általános » Offtopic 10 éve

Egy újabb profi bemutató a játékról.
Ahogy megszokhattuk.:P
https://www.youtube.com/watch?v=55mKQ7eFYEM
fél perenként megvakarja vagy turkálja az orrát.

Felhasználó

kimásolod a kép URL jét majd beilleszted erre az oldalra kijelölöd és az IMG-re kattintasz, sőt még tudod a kép méretét is változtatni, így:
(IMG width=[a kép mérete)

Felhasználó
Bugok » Hsz Küldés 10 éve

Sokszor szokott lenni ha telóról írok ,hogy a küldés gomb megnyomása után sajtbálna jön elő.Most már néha néha a gépen is ez van.Mitől lehet ez és mitől fog megjavulni ha megjavulhat?

Felhasználó

Ha csatlakozok a szerverre kidobb alt tab meg server frozen hibaüzenettel.Az új verzió óta 5ből 4 szer kidob jó esetbe.
itt egy pár hetes log:
Stickman Warfare v2.5.7 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2014.02.05.15:49:36
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
DirectSound and DirectInput Initialized
Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading csicsafont...cf1, cf2, cf3.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4'
Loaded object 'kikoto'
Loaded object 'steelworks'
Loaded object 'raktar'
Loaded object 'oil'
Loaded object 'nafta'
Loaded object 'haz3'
Loaded object 'radio2'
Loaded object 'almacomp1'
Loaded object 'almacomp2'
Loaded object 'romhaz1'
Loaded object 'romhaz2'
Loaded object 'banker'
Loaded object 'fuggo'
Loaded object 'pantheon'
Loaded object 'kispanthi'
Loaded object 'mayan'
Loaded object 'maya_a3'
Loaded object 'maya_b3'
Loaded object 'kispiri'
Loaded object 'towerF'
Loaded object 'techkomplex'
Loaded object 'towerV'
Loaded object 'kbsz'
Loaded object 'out'
Loaded object '1v1map'
Loaded object 'facinhuses'
Loaded object 'portal_inst'
Loaded object 'atlantis_a'
Loaded object 'atlantis_b'
Loaded object 'solarcomp'
Loaded object 'autohid'
Loaded object 'apartment'
Loaded objects
Ojjektum renderer:lightmaps...more lightmaps...even more lightmaps...lm texture...
imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
Full screen texture intitialized
Reflections initialized
Shaders initialized
Initialized buffers
Loaded foliage
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Checksum:FA353460
Clicked "Connect"
Initializing network
Network initialized
Device lost
Game ended at:2014.02.05.15:50:06

Felhasználó
Bugok » kifagy 10 éve

A játékba betudok lépni ,de ha rányomok a "csatlakozás" felíratra kidobb.Elöszőr sikerült is vele játszani de aztán már nem.
Stickman Warfare v2.5.7 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2014.02.05.15:49:36
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
DirectSound and DirectInput Initialized
Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading csicsafont...cf1, cf2, cf3.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4'
Loaded object 'kikoto'
Loaded object 'steelworks'
Loaded object 'raktar'
Loaded object 'oil'
Loaded object 'nafta'
Loaded object 'haz3'
Loaded object 'radio2'
Loaded object 'almacomp1'
Loaded object 'almacomp2'
Loaded object 'romhaz1'
Loaded object 'romhaz2'
Loaded object 'banker'
Loaded object 'fuggo'
Loaded object 'pantheon'
Loaded object 'kispanthi'
Loaded object 'mayan'
Loaded object 'maya_a3'
Loaded object 'maya_b3'
Loaded object 'kispiri'
Loaded object 'towerF'
Loaded object 'techkomplex'
Loaded object 'towerV'
Loaded object 'kbsz'
Loaded object 'out'
Loaded object '1v1map'
Loaded object 'facinhuses'
Loaded object 'portal_inst'
Loaded object 'atlantis_a'
Loaded object 'atlantis_b'
Loaded object 'solarcomp'
Loaded object 'autohid'
Loaded object 'apartment'
Loaded objects
Ojjektum renderer:lightmaps...more lightmaps...even more lightmaps...lm texture...
imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
Full screen texture intitialized
Reflections initialized
Shaders initialized
Initialized buffers
Loaded foliage
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Checksum:FA353460
Clicked "Connect"
Initializing network
Network initialized
Device lost
Game ended at:2014.02.05.15:50:06

Felhasználó

Ha írok valakinek egy levelet majd törlöm úgy hogy még az illető nem nézte meg akkor csak nálam vagy mindkettönknél törlödik?

Legutóbb szerkesztve Lambda* által

Felhasználó

Sztem:

M4: a célzókának ne legyen száz vonala csak 1 és ne mozogjon ennyire

M8: rosz mert ugyan én nem használom de megállok 1 mpre quadroval mert nem tudok vele mozogni asztán már nem élek tehát ha m8 van nem lehet megállni lassítani kéne a lövését de nagyon vagy az legyen hogy mittomén lőssz 6ot oszt tárat cserél mert ìgy nagyon oszt

Law: valami jobb célzást már

Mp5: borzalom a célzás

Mpg: lehetne gyorsabb

Quadro:ez nehéz lehessen már vele mozogni meg sokal pl 0,5 .mp2 lövés között vagy akár 1 mp mert így nhasználhatatlan m8 al szemben meg akármivel szemben

Noob:hmm...sztem jó csak gyorsabb lövés és kicsitnagyon kicsit igazodjon a becélzott személy mozgásához vagy nagyobb robbanás

X72: igazodjon a becélzott személy mozgásához

Összes fegyver: tárcsere egy bizonyos lövés mennyiség után és igazodjon a becélzott személy mozgásához egy minimálisan

Meg jobb célzókát az összesre
egyszóval az m8-at gyengítsük a quadot meg erősítsük.Akkor meg nem m8-asok lennének hanem quadosok szóval teljesen mindegy hogy sok az m8 vagy sok a quad.Bármelyik fegyverből sokan vannak akkor az zavaróvá válik.Enyierővel ha megálok gunba lelőhetnek mpg vel vagy quaddal és ez lehet fordítva.De ha több mp5-ös lenne akkor bizonyára ha megálsz egy mp5-ös lő le

Felhasználó
Bugok » elme 10 éve

jelizet hozzánk ,de jeli közbe belépet az ELMÉBE.Aztán egyszer csak bekerült hozzánk ,de már nincs itt.

Felhasználó

pc játék: far cry3 BatMan Fantasztikus4-es Tombraider farkas ember
meg még szüleimmel közösen egy masszírozós széket

«12345...18»