«123456»
Felhasználó

Ha displayt használsz akkor ha nem nyomod meg előtte a tabot kicsiben fog bejönni és benne marad a tabban.(megnyitom a szöveget bezárom és megnyitom a tabot)
Képek:
Amikor megnyitom:
bug_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A tabon rajtamarad:
bug2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A scriptehez csak ennyit írtam:
"startup":["bind e test"],
"test":["display TESZT"]

Felhasználó

A prop_hide-on sound-on és a trigger_disable-en lehet vmit még írni a scriptekbe?

Legutóbb szerkesztve David003 által

Felhasználó
Bugok » nem lép be 9 éve

Lehet ez megoldja:
Kompatibilitási mód: XP
xp-n nem lehet kompatibilitást betenni xp-re xD

Legutóbb szerkesztve David003 által

Felhasználó

Nincs benne semmi különös csak a crash miatt nincs vége.
Stickman Warfare v2.8.5 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2014.11.06.21:39:19
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
DirectSound and DirectInput Initialized
Using video card: Radeon X1650 Series
Available memory: 743 MB
Resolution: 1280x1024
Multisampling: 6
Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading fonts...font, fontmini, fontingame, fontchat.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4'
Loaded object 'kikoto'
Loaded object 'steelworks'
Loaded object 'raktar1'
Loaded object 'raktar2'
Loaded object 'oil'
Loaded object 'nafta'
Loaded object 'towerhouse'
Loaded object 'radio2'
Loaded object 'almacomp1'
Loaded object 'almacomp2'
Loaded object 'romhaz1'
Loaded object 'romhaz2'
Loaded object 'banker'
Loaded object 'fuggo'
Loaded object 'pantheon'
Loaded object 'mayan'
Loaded object 'maya_a3'
Loaded object 'maya_b3'
Loaded object 'kispiri'
Loaded object 'towerF'
Loaded object 'techkomplex'
Loaded object 'towerV'
Loaded object 'kbsz'
Loaded object 'out'
Loaded object '1v1map'
Loaded object 'facinhuses'
Loaded object 'portal_inst'
Loaded object 'atlantis_a'
Loaded object 'atlantis_b'
Loaded object 'solarcomp'
Loaded object 'autohid'
Loaded object 'apartment'
Loaded objects
Ojjektum renderer:lightmaps...more lightmaps...even more lightmaps...lm texture...
imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
Full screen texture intitialized
Reflections initialized
Shaders initialized
Initialized buffers
Loaded foliage
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Checksum:71AFE258
Clicked "Connect"
Initializing network
Network initialized
Exited (Esc)
Clicked "Connect"

Felhasználó

Ha eltalálják lawwal a tested akkor ezt a hibát kapod(lusta voltam kimásolni ezért kép xD)
picicrash_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Felhasználó
Bugok » M4A1 hang bug 9 éve

Szerintem azzal lehet a gond hogy hátulra próbálja "nyomni" a hangot amit 1 fejhallgatón elég nehéz de nemtom.

Felhasználó

Ez picit furcsán néz így ki..
http://stickman.hu/forum/Bugok/Nem_l%C3%A9tez%C5%91_cw_kih%C3%ADv%C3%A1s

Felhasználó
Bugok » Kidob 9 éve

Emlékszem,nekem modokkal sikerült valahogy ezt előidézni és... "Mod detected." látom te is modokkal.

Felhasználó

A log tetején ez van?
Stickman Warfare v2.80.0 (00000000). Log file.
vagy valami ilyesmi:
Stickman Warfare v2.80.0 (c6g5ohd3). Log file.

Felhasználó
Bugok » Lagg vihar 9 éve

Akkor..portable verzió?
A portable ugyan az mint a sima csak annyi a külömbség hogy egy "TEMP" mappába csomagolja ki

«123456»