«123456»
Felhasználó

Megtaláltam egy 1.12.0-s verziót itt: https://web.archive.org/web/20090218140200/http://stickman.hu:80/Page25hun/download.htm
Az oldalon a 1.12.25 van fent.
Jah,és ott a galériában egy kisebb changelog van régi verziókról.
Szerk.: A portable verziónál meg 0.12.16 van

Legutóbb szerkesztve David003 által

Felhasználó
Bugok » Random crash 6 éve

Csak annyit tudok hogy éppen a spaceship event volt azt kicrasheltem. A logban benne van a hiba is szal gondolom nem gond ha véletlen kinyomtam mielőtt leírom. Benéztem a forráskódba (find error) és azt írja hogy valami a directxel van.

Stickman Warfare v2.9.6 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2017.05.22/19:25:24
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
Loaded muted.cfg
DirectSound and DirectInput Initialized
Using video card: NVIDIA GeForce GT 710
Available memory: 3006 MB
Resolution: 1920x1080
Multisampling: 0
Max indices:FFFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading fonts...font, fontmini, fontingame, fontchat.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4', 'kikoto', 'steelworks', 'raktar1', 'raktar2', 'oil', 'nafta', 'towerhouse', 'radio2', 'almacomp1', 'romhaz1', 'romhaz2', 'banker', 'fuggo', 'pantheon', 'mayan', 'maya_a3', 'maya_b3', 'kispiri', 'towerF', 'techkomplex', 'towerV', 'kbsz', 'out', '1v1map', 'facinhuses', 'portal_inst', 'atlantis_a', 'atlantis_b', 'solarcomp', 'autohid', 'apartment', 'palmalittle'
Loaded objects
Ojjektum renderer:imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loading props: shell, lantern, lamp
Loaded props
Loaded foliage
Shaders initialized
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
Full screen texture intitialized
Reflections initialized
Initialized buffers
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Checksum:03BA822D
Clicked "Connect"
Initializing network
Network initialized
Exited (Esc)
Clicked "Connect"
Initializing network
Network initialized
Exited (Esc)
Clicked "Connect"
Initializing network
Network initialized
Exited (Esc)
Clicked "Connect"
Initializing network
Network initialized
Exited (Esc)
Clicked "Connect"
Initializing network
Network initialized
Unhandled error @0040FCC4:Floating point overflow
Last state: Weather.Genlght 123
Last sound action: SetSoundProperties(8,125)
Exception at:2017.05.22/19:58:05

Felhasználó

Ha csak ezen mulik szivesen elkuldom Neked a fejlesztoi mappat delphivel meg minden.
Ok, a forráskód megvan, csak a delphi kell nekem.
Botoknak régen a játékstílusukkal volt a gond :/
De ha akarod hívd meg a haverjaidat.
Én is régen ezt csináltam és 10/2 azért mindig jött.
Hidd el, a haverjaim nem azok a fajták akik stickmaneznének.. max 1x kipróbálnák azt hagynák a fenébe. (jó, talán az egyik stickmanezne, de neki vagy nincs hangszórója/fül/fejhallgatója, vagy nincs mikrofonja, vagy beleüvölt a testvére..)

Felhasználó

Ha szerkesztek egy már eküldött üzenetet a fórumon vmiért egy "Kérdőív Elküldése" gomb lesz alatta vmi Mentés gomb helyett.
3qjgbckh2vwlpctzg.jpg
Szerk: és még mindig néha \ jeleket rak pár helyre..

Legutóbb szerkesztve David003 által

Felhasználó

Én őszintén megcsinálnám csak lusta vagyok találni egy működő delphi cracket (kell hozzá, mivel delphiben íródott a játék)
(És egyébként tényleg csak azért nem játszok mert nincs kivel(haverok csgoznak, közbe én meg várom a vidikártyát az új gépbe))

Legutóbb szerkesztve David003 által

Felhasználó

A CFG törléssel a menü legalább a menü működött, de mikor a "csatlakozás"-ra mentem összeomlott.

LOG:
Stickman Warfare v2.9.6 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2015.12.31.16:05:17
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
DirectSound and DirectInput Initialized
Using video card: NVIDIA GeForce 6200
Available memory: 748 MB
Resolution: 800x600
Multisampling: 0
Max indices:FFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading fonts...font, fontmini, fontingame, fontchat.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4', 'kikoto', 'steelworks', 'raktar1', 'raktar2', 'oil', 'nafta', 'towerhouse', 'radio2', 'almacomp1', 'romhaz1', 'romhaz2', 'banker', 'fuggo', 'pantheon', 'mayan', 'maya_a3', 'maya_b3', 'kispiri', 'towerF', 'techkomplex', 'towerV', 'kbsz', 'out', '1v1map', 'facinhuses', 'portal_inst', 'atlantis_a', 'atlantis_b', 'solarcomp', 'autohid', 'apartment', 'palmalittle'
Loaded objects
Ojjektum renderer:imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loading props: shell, lantern, lamp
Loaded props
Loaded foliage
Shaders initialized
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
Full screen texture intitialized
Reflections initialized
Initialized buffers
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Checksum:03BA822D
Clicked "Connect"
Initializing network
Network initialized
Software freezed
Last state: Rendering bunker and stuff
Freeze at:2015.12.31.16:07:12

UI: Vmiért egy csomó \ van a szövegbe ha szerkesztem.

Legutóbb szerkesztve David003 által

Felhasználó

Végre vettem (kaptam karira) egy normális(abb) videókártyát amivel el is fut a játék... eléggé laggolt uh átváltottam régi terepre és töltés közben kidobott egy hibaüzenettel...
log:
Stickman Warfare v2.9.6 (00000000). Log file.
---------------------------------------
Game started at:2015.12.25.23:42:08
Loading lang file (LANGID=14)
Server url: server.stickman.hu
Loading stuff.json
Loaded muted.cfg
DirectSound and DirectInput Initialized
Using video card: NVIDIA GeForce 6200
Available memory: 748 MB
Resolution: 800x600
Multisampling: 0
Max indices:FFFFF...Using 16 bit indices
Direct3D Initialized
Loading fonts...font, fontmini, fontingame, fontchat.
Other...Textures...
Loading menu
Loaded menu
Loaded stickmen
Loaded weapons
Loaded object 'bunker4', 'kikoto', 'steelworks', 'raktar1', 'raktar2', 'oil', 'nafta', 'towerhouse', 'radio2', 'almacomp1', 'romhaz1', 'romhaz2', 'banker', 'fuggo', 'pantheon', 'mayan', 'maya_a3', 'maya_b3', 'kispiri', 'towerF', 'techkomplex', 'towerV', 'kbsz', 'out', '1v1map', 'facinhuses', 'portal_inst', 'atlantis_a', 'atlantis_b', 'solarcomp', 'autohid', 'apartment', 'palmalittle'
Loaded objects
Ojjektum renderer:imposters...
2...
read...
VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success.
Loaded objectrenderer
Loading props: shell, lantern, lamp
Loaded props
Loaded foliage
Shaders initialized
Loaded ground textures
Loaded water texture
Loaded Sky
Loaded vehicles
Full screen texture intitialized
Reflections initialized
Initialized buffers
Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done.
Initialized sky
Loaded head items...
Loaded head item displayer...
Initilazing geometry succesful
Loading sounds
Initializing succeful
Loaded geometry and data
Checksum:03BA822D
Unhandled error @007A5075:Floating point division by zero
Last state: Rendering bunker and stuff
Last sound action:
Exception at:2015.12.25.23:43:17

Felhasználó
Általános » Modok 8 éve

Mekkora felbontású textúrát bír el a játék egy fegyverhez?

Felhasználó

Hogy lehet elindítani nagyon régi 0.* verziót? A régi laptopomon valahogy sikerült (még le is videóztam) és valahogy újabb gépen is el szeretném indítani. Akármilyen külső progit letöltök (pl:Microsoft Aplication Compactibility Toolkit vagy Fiddler)

Felhasználó

Asszem nekem is volt ilyen. ha 3ds-be mented akk menni fog.

«123456»