Új üzenet

9 éve
Át kéne dolgozni a spawn rendszert. Jelenleg a játék alig ha veszi figyelembe hova spawnol az ellenfél, hanem csak le van csökkentve a lehetséges spawnhelyek száma maya, atlantis portál és környékükre. Ha a másik elmegy indu a-ra én akkor is mayánál spawnolok. 2.8-ban azt hiszem még még jól működött, azóta nem tudom mi lett.
Zspusonak mindig igaza van!!


991790356cats_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
flags_1

¦ ™ ® © ↑ ♂ ▬ ╝ ↔ ╣ ═ › ↓ ± ƒƒ· ← → ∟ ↨ ◄ ◙ ┘ ¬ █ ¶ ╦ ▒ ☼ ░ ♀ └ ╚ ║ ▓  » 

Mások értékelései az ötletről (8 értékelés):


Moderátor
9 éve
Hmmm, az valószínűleg azért lehet, mert van egy csomó játékos sokszor outon vagy kbn vagy valahol máshol távol. Emiatt eltolódik a player súlypont, és szar lesz.... hátigen.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz

Felhasználó
9 éve
Amikor simán van mindenki mert fent vagyunk (kb) 15en akkor is legtöbbször Highway környékére dobál pedig senki nincs a közelébe..

Felhasználó
9 éve
Inkább be kéne rakni egy térképet (rajta látható lenne minden játékos), hogy kiválasszuk hová akarunk spawnolni.
SGHr7v.png56czoP.png
..εïз╰☆╮♥♫☼☺ღஐ❀»Doxxy«❀ஐღ☺☼♫♥╭☆╯εïз..

Felhasználó
9 éve
Akkor már inkább egy lista, ahol fel van sorolva a helyszín és a csapatjátékos/ellenfél száma.

Moderátor
9 éve
Eredeti hiba javítva.