Új üzenet

Felhasználó
6 éve
FIGYELEM! Mielőtt belekezdenék ötletem kifejtésébe le szeretném szögezni, hogy miért NEM létfontosságú ezt a funkciót azonnali hatállyal beletenni a játékba:

1.: Valószínűleg elég bszttl macerás lenne.

2.: A játékban örülünk, ha összesen vagyunk tízen, nemhogy még folyamatosan CW-k zajlanának.

(Éppen ezek miatt a dolgok miatt gondoltam, hogy ez amolyan ,,Baninagyonunatkozik" momentumkor jöhetne esetleg létre.)

Tehát akkor az ötlet:

Arra gondoltam, hogy bele lehetne tenni a játékba egy külön CW rendszert, parancsokkal, további opciókkal, számlálóval, esetleg külön arénákkal, stb.

Így nézne ki:

Az oldalon maradna a CW kihívás gomb, de miután erre rámegyünk több opció is megjelenne a CW-vel kapcsolatosan:

-Alapvetően maradna egy időpont választás és realm választás, de ezen belül is lehetne változtatás:
*A rendszer mentené az adott időpontot, és ez a játékon belül is meglátszana.
*Az adott realmot addig nem lehetne elérni, amíg a CW el nem kezdődik.
*Miután a CW kezdetét vette, alapesetben csak és kizárólagosan a klán
tagjai érhetik el a realmot egy külön /cw <realmnév> paranccsal.
*Emberhiány esetén lenne egy külön parancs, ami engedélyezi egy vagy több játékos belépését (erről később részletesebben.)
-Ha a realm és időpont kiválasztása megtörtént, akkor lehetne tovább specializálódni (ezeket is menti a rendszer):
*Hely kiválasztása (Itt gondoltam, hogy lehetne opció az Alap sziget, de
hozzá lehetne adni a játékhoz külön CW-hez tervezett Arénákat, amiket csak
ekkor lehet elérni.)
* A CW köreinek száma, és azoknak hosszúságának a megadása:
szerintem jobb lenne, ha lennének előre meghatározott értékek, amiket
választani lehet.(1x20 perc,2x20 perc,2x40 perc stb.)
*Ha megadtuk a körök számát és idejét, esetleg azt is meg
lehetne előre adni, ki melyik körben melyik csapatban lesz.

-Az előre megadott résztvevőket meg lehetne hagyni, de ez inkább csak tájékoztató jellegű lenne (később kifejtem.)

-Mindkét klánnak el kell fogadnia a megadott paramétereket, és a megadott időpontban kezdődhet is a cw:

Itt jönne be, a már fent is említett /cw <realmnév> parancs.Mint mondtam, a cw realmját a megadott időpontig nem lehetne elérni senkinek,majd miután a rendszer órája a megadott időt üti, a két klán tagjai elérhetik a realmot.Mind a kettő klánból legalább egy embernek meg kell jelennie a cw-n.Ha mind a kettő klánból legalább egy ember jelen van, akkor léphetnek életbe a cw-n belüli parancsok:

/start: Értelemszerűen a cw-t indítja.Ezt a parancsot csak akkor lehetne használni, ha mindkét klánból már (mint az előbb említettem) legalább egy személy jelen van.Ezt a parancsot persze nem lehetne önkényesen használni: Az X klán beírja a parancsot, és az Y klánnak pedig jóvá is kell ezt hagynia (pl. egy /accept paranccsal).

/allow <játékosnév>: Ez lenne a parancs emberhiány esetén.Ez csupán annyit tenne, hogy a megadott játékos onnantól el tudja érni a megadott realmot a /cw <realmnév> paranccsal.FONTOS: ezt a parancsot a cw elindítása után már nem lehetne használni.

Ezeken kívül maradnának a már megszokott realm parancsok.

Tehát akkor az előkészületek megvannak, indulhat is a harc:

Abban a pillanatban, hogy a /start paranccsal indítjuk a cw-t, elindul egy számláló, ami esetleg a jobb, vagy a bal alsó felső sarokban helyezkedne el.Értelemszerűen ha 20 percet állítottunk cw kör idejének, akkor ez 20 percet fog visszaszámolni.Ekkor a rendszer elkezdi számolni a játékosok öléseit, amit a kör végén abba is hagyna.Ezt a rendszer elmentené, és egy tabellán összegezné:

1.Kör 20 perc:
X klán nevek : pontok
Y klán nevek : pontok

Ez nyilván azért lenne jó, mert nem kellene manuálisan folyamatosan számolgatni, macerázni, hogy a fene ezt még pont a végén lőttem, bele számít?A rendszer bírálná az egészet.(Vagy ha az nem, akkor Judy bírónő.)

Több kör és csapatcsere esetén természetesen lehetne szünetet tartani két kör között, és a második kört egy újabb /start paranccsal indítani.Másodszor: szerintem tök jó lenne, ha már mint az előbb említettem előre meg lehetne adni ki melyik csapatban és fegyverrel akar majd lenni, így a rendszer automatikusan cserélné a csapatokat.Nyilván ez nagy valószínűséggel megvalósíthatatlan, de azért tök jó lenne nem?Nem?Na ugye!!

A cw vége:

Miután a számláló a nullához ér, (és nincs már több kör hátra) a cw realmja automatikusan dobja a játékosokat a realmról, akár csak egy 1v1-ben. Ezután a rendszer összegzi a pontokat és megadja a nyertest.A CW végén csak és kizárólag a részt vett játékosok nevét mutatná a rendszer és azoknak pontjait.Az olyan játékosokat akik előre lettek hozzáadva és végül nem jelentek meg, nem kerülnének fel a tabellára, akik viszont nem voltak felírva és mégis megjelentek felkerülnének.

Apróságok:

Sokszor merül fel, hogy egy játékost dob a szerverről a játék, mert most neki épp olyan napja van.Erre lenne jó, hogy ha a rendszer folyamatosan mentené az eredményeket, így mikor visszacsatlakozik, automatikusan onnan folytatja a játékos a killelést ahol abbahagyta.

Esetleg meg lehetne adni, hogy mely fegyvereket nem lehet használni cw-n, és azok automatikusan tiltva lennének.



Ejh de hosszú lett...

Legutóbb szerkesztve tms_ által

They spun a web for me...

Mások értékelései az ötletről (6 értékelés):


Adminisztrátor
6 éve
Ahogy az elejen irtad, tenyleg akkor kerulne csak be, ha nagyon utakozok. Azonban... Oszinten, amit mar irtam 1-2 otlethez mostanaban, hogy egy funkciot berakni, hogy kommunikacio helyett automatizacio legyen, nem tesz jot egy kozossegen alapulo jateknak. Ebbe beletartozik az is, ha eppen a jatekosok hatranyara fordul a dolog, mert nem lehet rendesen lerendezni egy CW-t, es bosszankodni fognak. Mert kozosen bosszankodnak, es majd extra odafigyenek legkozelebb. A temat egyelore nem zarom le.