Felhasználó
|
Ötletet gyártani bárki tud, főleg azok, akik meg is tudnák valósítani, csak sajnos ritkán jön össze.
|
Moderátor
|
Én megdicsérném, egész normális ötletek, szépen megfogalmazva, nem csak úgy idehányva. A favágó tényleg nem rossz ötlet.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Elit
|
Jó ötletek. Nekem főleg a tech repülőtér tetszik. Teches épületekből úgy is kevés van.
Ezt meg had linkeljem ide. Az én modellem. Még a régi fórumra raktam ki, és valóban nem lett túl jó, csak eszembe jutott. |
Moderátor
|
Green, ez ha jól emlékszem nem a te modelled. Ha mégis, akkor tudsz te jobbat is
Nekem leginkább a vár ötlete tetszik. Bár sokat felmerült már a dolog, valahogy sosem csinálta végig senki. Ha időm engedi, talán belekezdek egybe. Lesz, ami lesz. Ne várjatok csidát. Ami viszont felejtős, az a hajó, max úgy tudnám elképzelni , ha külön battleground szerűen lenne létrehozva, és csak teleportok vinnének oda, de akkor senki nem látogatná a helyet és a sziget, ugyanezen okokból kifolyólag. A többi azon múlik, megcsinálja-e valaki. A templommal egy probléma van (szerintem), hogy hiába lehet bejárni, túl elszeparált lenne, a belső terek ebben a játékban nincsenek kihasználva. |
Felhasználó
|
Ami viszont felejtős, az a hajó, max úgy tudnám elképzelni , ha külön battleground szerűen lenne létrehozva, és csak teleportok vinnének oda, de akkor senki nem látogatná a helyet és a sziget, ugyanezen okokból kifolyólag.
Szerintem az se lenne rossz, ha teleportos lenne. A klán bázist is látogatják, meg hát a másik ok, hogy új. |
Felhasználó
|
Szerintem az se lenne rossz, ha teleportos lenne. A klán bázist is látogatják, meg hát a másik, hogy új.
Young bloods, it's all about buckets
|
Felhasználó
|
Én sokszor látogatom a romokat
Ezt meg had linkeljem ide. Az én modellem. Még a régi fórumra raktam ki, és valóban nem lett túl jó, csak eszembe jutott.
|
Moderátor
|
Tudja bárki, hogy mitől lesz ilyen ronda a lightmap?
|
Moderátor
|
Az UVmap alapján készül a lightmap, szóval szerintem azzal lesz a gond.
|
Moderátor
|
Nemhinném, hogy ezzel bármi gond lenne de tessék:
Kísérleteztem már a textúra vetítésének módjával, a phong-al (fény/árnyék beesési szög) és szinte minden egyébbel a c4dben |
Idézet