|
Ha esetleg megtetszik Hectronak a LAW helyére miért ne tehetné be?
Zspusonak mindig igaza van!!
¦ ™ ® © ↑ ♂ ▬ ╝ ↔ ╣ ═ › ↓ ± · ← → ∟ ↨ ◄ ◙ ┘ ¬ █ ¶ ╦ ▒ ☼ ░ ♀ └ ╚ ║ ▓ » |
Moderátor
|
Nem látom, hogy a lawwal nagy problémák lennének, ezért szerintem fölösleges a játékba modellezni. Esetleg az mp5-öt lehetne javítani, de az is elmegy. Ellenben a tech fegyverek elég nyitottak formailag, tehát ott jobban lehet ötletelni.
|
Felhasználó
|
Speed erre arra célzol, hogy átleehtne alakítani, mint pl a NOOB-ot, vagy a Quado-ot?
|
Felhasználó
|
MPG
Textúrát azért nem csinálok, mert nincs rá értelme úgyse fogja senki se használni. Viszont ha mégis hasznát lehet venni örömmel megcsinálom rá. 340 poly |
Felhasználó
|
off
Egyébként ez a polygonos megkötés azért van, mert nem bírja a játékmotor, vagy pedig hogy ne laggoltassa a kisgépes embereket?(mert ugye egy 1500-2000 polys fegyver már egyes épületekkel vetekszik, nem hogyha van belőlük 50 a pályán) Lehetne olyasmi, mint cs-ben is, hogy egy mostanihoz hasonló lowpolys modelleket használó- , meg egy kidolgozottabb fegyós opció is Legutóbb szerkesztve cornholio által Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített): Letölthető itt Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn? Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál. Neon: – Morfológusnál? Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt. |
Moderátor
|
Nem nagyon tudok belekötni. Az elején az a nyak a 3 cső körül nem túl elegáns, de egyébként tetszik. (Halo íze van, akarok egy Halo modot : ))
Legutóbb szerkesztve speed által |
Moderátor
|
Simán csinálhattok magasabb poligonszámú fegyvereket is, ha nem túl gyenge a gépetek bírni fogja. Amúgy a probléma az, hogy egy normális játékban van egy magas ill egy kis poligonszámú modell is, hogy a távoli emberek kezében ne kelljen kirenderelni "egy háznyi" poligont. Lehet valami ilyesmit kéne csinálni hmm.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Felhasználó
|
Na, megint nekiálltam folytatni azt a panthis hülyeséget, lenne 1-2 kérdésem:
-A stickes deconverter (sm0-->obj) szédszedte sok darabra az átportolt szobrokat. Ez okozhat problémát? -Valaki tudna segíteni a C4D-s textúrázásban? A nagyja már meg van csinálva, de 1-2 dolgot nem értek. Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített): Letölthető itt Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn? Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál. Neon: – Morfológusnál? Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt. |
Felhasználó
|
Hahó, valaki rám tudna írni PM-ben, vagy legalább itt?
Már kb. 2 hete le van textúrázva, csak segíteni kéne javítani, hogy rendesen illeszkedjen rá 1-2 textúra. (meg valamelyik textúra nem is jelenik meg render nézetben, csak szerkesztőiben) Legutóbb szerkesztve cornholio által Föl-föl-le-le-bal-jobb-bal-jobb-B-A Counter Strike-hangpack Stickmanhez v1.1 (frissített): Letölthető itt Neon: – Mihez kezdjünk most, Kombájn? Kombájn: – Játszhatnánk akár, de sajnos ott van a jelszó Morfológusnál. Neon: – Morfológusnál? Kombájn: – Ezt abbahagynád? A hülyeségedet már kijelzi a számítógép is. Itt meg itt. |
Moderátor
|
Minek neked a visszakonverter? Ha a szobor modell kellene, akkor meg persze, hogy okoz problémát, de nyilván neked. Ha elküldöd a c4d fájlt akkor megnézem, de egyszerűbb lenne, ha nem sietnél és megtanulnád a c4d-t (egyedül is lehetséges).
|
Idézet