«1...6465666768» Új üzenet

Felhasználó
6 éve
Sziasztok!
Megpróbáltam én is skinezni, viszont nem tudom hogy tudnám egyszerűen ellenőrizni a munkám, mert az nem megoldás, hogy vkit megkérek jöjjön fel és nézzem meg a fegyóját. aztán vissza szerkeszteni, van esetleg más megoldás?

Elit
6 éve
Letöltöd a SketchUp-ot (én ezt használom erre) vagy valami más ilyesmi programot, aztán letöltöd a fegyver modelljét.
SketchUp-nál a modellt, és a skint egy mappába teszed (skint png formátumban) megnyitod sketchupot jobb fent File és ott Import, majd megnyitod a modellt, ha a fekete vonalakat leszeretnéd venni a modellről, akkor View > Edge Style > Edges.
Thats it.

Legutóbb szerkesztve promage111 által

yc3T2cJ.png

Adminisztrátor
6 éve
Inkabb Wings3D vagy Blender amit ajanlok, de sketchupot semmikepp. Mashogy kezeli a "modellt", mert az ott egy rajz. Igazan nem ernek ossze a lapok, es ha kiexportalod, akkor minden lap 2* fog szamitani, ez egy mondjuk 10 tri lap eseten 20 tri.

Amugy jah, jobb megoldas nincs kb, esetleg Te fellepsz ketszer.

Elit
6 éve
Megcsináltam Wings3D-ben, éshátja, a sketchup tényleg elég ótvar.
yc3T2cJ.png

Felhasználó
6 éve
Inkabb Wings3D vagy Blender amit ajanlok, de sketchupot semmikepp. Mashogy kezeli a "modellt", mert az ott egy rajz. Igazan nem ernek ossze a lapok, es ha kiexportalod, akkor minden lap 2* fog szamitani, ez egy mondjuk 10 tri lap eseten 20 tri.

Amugy jah, jobb megoldas nincs kb, esetleg Te fellepsz ketszer.

Banán esetleg van ötleted, hogy tudnám rárakni a skint a Wings3D programba az M4A1-re?

Adminisztrátor
6 éve
A forumon van sok tutorial, de asszem az alairasomban is.

Elit
6 éve
Ha már ennyien vannak mostanában kicsapom ide ezt a skint csakmert megérdemlitek.



9WEAn8Q.jpg
ixyvBXB.png

Legutóbb szerkesztve promage111 által

yc3T2cJ.png

Felhasználó
6 éve
Not bad... :)
Esetleg kékbe vagy zöldbe kapni? :D

Moderátor
6 éve
Szép a reactor mpg.
Lehetne egy oldal ahol csak a skinek vannak rács szerűen és lehet rájuk szavazni. Így nem tűnnének el a fórum végtelen sok oldala közt.

Én főleg Gimp-et + Cinema4D-t használtam az eredeti textúrákhoz és rá volt kötve az egyik billentyűre a textúra újratöltése.

Szerintem a fizetősek közül a Modo-t és C4D-t érdemes kipróbálni, ha modellezés is szóba kerül, de csak textúrázásra talán túlzás. A Blender-nek és Maya-nak is nagy tábora van és azok ingyenesek. Szerintem a fent leírt működés létrehozható bennük.

--
Ezt az m8 skint az asiimov skin ihlette?

Adminisztrátor
6 éve
Majd ha implementalasra kerul a jatekba kerulo skinesdi, akkor csinalok ra szavazos oldalt (plusz ezt meg azt). Addig a modos rendszer is teljesen jo hozza. Feltoltod azt az egy kemeny texturat, esetleg rogton a jo mappastrukturaval, vagy ilyen kollekciot, ha tobb skint csinaltal, kepeket posztolsz rola (render, ingame), aztan voteoljak.
«1...6465666768»