Felhasználó
|
Na szóval. Belépek a stickman-ba, erre ez fogad, az egeret vagy a feliratokat sem látom:
A log ilyenkor nem tudom mutat-e valami rendelleneset, de itt van. Ezen kívül nincsen baj, a játék megy szépen. Legutóbb szerkesztve Zsupos által |
Moderátor
|
Jó lenne az egész logot látni, köszi.
|
Felhasználó
|
Stickman Warfare v2.80.0 (00000000). Log file.
--------------------------------------- Game started at:2014.08.16.12:28:45 Loading lang file (LANGID=14) Server url: server.stickman.hu Loading stuff.json DirectSound and DirectInput Initialized Using video card: RADEON 9200 SERIES Available memory: 305 MB Resolution: 800x600 Multisampling: 0 Max indices:FFFF...Using 16 bit indices Direct3D Initialized Loading fonts...font, fontmini, fontingame, fontchat. Other...Textures... Loading menu Loaded menu Loaded stickmen Loaded weapons Loaded object 'bunker4' Loaded object 'kikoto' Loaded object 'steelworks' Loaded object 'raktar1' Loaded object 'raktar2' Loaded object 'oil' Loaded object 'nafta' Loaded object 'towerhouse' Loaded object 'radio2' Loaded object 'almacomp1' Loaded object 'almacomp2' Loaded object 'romhaz1' Loaded object 'romhaz2' Loaded object 'banker' Loaded object 'fuggo' Loaded object 'pantheon' Loaded object 'mayan' Loaded object 'maya_a3' Loaded object 'maya_b3' Loaded object 'kispiri' Loaded object 'towerF' Loaded object 'techkomplex' Loaded object 'towerV' Loaded object 'kbsz' Loaded object 'out' Loaded object '1v1map' Loaded object 'facinhuses' Loaded object 'portal_inst' Loaded object 'atlantis_a' Loaded object 'atlantis_b' Loaded object 'solarcomp' Loaded object 'autohid' Loaded object 'apartment' Loaded objects Ojjektum renderer:lightmaps...more lightmaps...even more lightmaps...lm texture... imposters... 2... read... VBuffer...IBuffer...locking...decls...Success. Loaded objectrenderer Loaded ground textures Loaded water texture Loaded Sky Loaded vehicles No Rendertarget textures Reflections initialized No shader 2.0 on device Initialized buffers Loaded foliage Creating sky...buffers...more buffers...lighting...alpha...texture...done. Initialized sky Loaded head items... Loaded head item displayer... Initilazing geometry succesful Loading sounds Initializing succeful Loaded geometry and data Checksum:75053BEC Game ended at:2014.08.16.12:29:20 |
Felhasználó
|
No shader 2.0 on device.
Szerintem ez a baj. |
Moderátor
|
Massa tippnek jó, de nem
Zsup vannak a data/textures mappában ilyen lila képek amiknek a fájlnevében benne van, hogy NRM. Azokat töröld ki, szerintem neked úgy menni fog, mert majdnem elég a vramod. |
Felhasználó
|
Még így sem jó...
|
Felhasználó
|
Nekem ugyan ez lenne a problémám csak nem ír a logba olyanokat hogy no shader 2.0 on device és kb így néz ki a menü:
LOL picit olyan mintha csak copyztam volna és beleszúrtam volna. Legutóbb szerkesztve David003 által |
Felhasználó
|
nekem is az a bajom mint zsupinak:(
|
Felhasználó
|
Nekem is szét van esve a menu, pont mint David003-nak. Ha tippelnem kéne, akkor egysíkban van a menu deltázott (de szép magyar szó xD) téglalapja a háttérrel és ezért néhol összeérnek, ott ahol hiányzik a szöveg pixele. Mint mikor két texturát húz az ember egy azon síkra, akkor itt ott áttünnek egymáson, pont ilyen cakkosan. Csak egy ötlet
|
Moderátor
|
Oké szerintem a Z-fightingra gondoltál. Most, hogy ezt megemlítetted lehet, hogy a gyengébb kártyákon kisebb bitszámú Z depthet támogat, és ez okozza.
Shuffeling Colors - A kis alkimista -
[18:41:13] Mark575: Sticket modolni olyan baszdmeg, mint amikor bombát hatástalanítasz |
Idézet